Ik moet zeggen dat hij eigenlijk nog nagenoeg niet van de pols is geweest. Ik vind het een ontzettend fijn horloge en ben nu na bijna twee weken nog steeds aangenaam verrast.
Met vouwsluiting
Die zit heel comfortabel vind ik.
Zou ik geen reden vinden om er niet voor te gaan. Ik was ooit gevallen voor de Breitling Norton puur op basis van de looks. Voor het zelfde geld stond er Norit op , ik vond hem gewoon tof:
Gooooooood morning all Breitblingers!
Sorry kleine parodie op een film die de wat oudere jongeren onder ons wel kennen.
Fantastische Wingsdag allemaal!
Gaaf! Die zie je niet vaak.
Heb je de Breitling emergency ook gekocht met het idee dat je ooit in een dergelijke situatie terecht kan komen gezien je werk/hobbies oid?
Kan niet wachten om de mijne weer om te doen. Maar na een week SuperOcean verdient de Avenger 44 GMT ook wel wat aandacht. Luxe probleem
Voornaamste reden dat ik ‘m heb is dat het eigenlijk wel een van de meest ultieme toolwatches is en dan ook nog gemaakt door ons favoriete merk! Ondanks de single frequency beperkingen van de eerste generatie tov de tweede generatie Breitling Emergency kan deze ook gewoon nog steeds als lifesaver fungeren onder bepaalde omstandigheden, dat blijft toch een hele leuke gimmick voor een horloge! En na de recente plaatwissel vind ik ‘m nog gaver, Breitling blijft ook gewoon heer en meester met oranje (Coral) wijzerplaten!
Ja fair. Als het een een tool watch gaat kan hier weinig tegen op. En wat je zegt, prachtige oranje kleur.
Wat een geweldig horloge is dit ook, de rest van mijn collectie ligt al weken in de kluis maarja dat is dan ook geen Breitling hé
Heerlijke combi de Avenger op rubber!
Wel heb ik met mijn 17,5vm polsen de korte versie van de rubber band genomen.
Vet hoor.
Hoe bevalt ie tot zover? Ik moet de carbon wijzerplaat nogsteeds eens int echt zien.