Ik heb de gewone Avenger gehad en vind het toch wel zonde dat ik hem weggedaan heb maar ja nu even geen ruimte voor een ander.
Ja die! Ik ben heel benieuwd hoe die op mij Colt staat. Ik had voorheen de oude met vouwsluiting. Verkocht, jaren op staal gedragen en wil nu weer rubber erbij. Dus de keuze is de oude of de nieuwe. Ik denk dat het wel cool staat…
Ik draag de laatste tijden wat ‘kleinere’ horloges. Het lijkt dat de nieuwe rubberband van jou ook net wat kleiner draagt.
Mijn GMT was mijn eerste Breitling, en heeft dus een speciaal plekje en overleeft het in mijn “collectie” steeds weer.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik een zwak heb voor de Avenger lijn
De Avenger was ook mijn eerste Breitling maar heb zelf wat meer met de Chronomat Gelukkig krijg ik zaterdag mijn chronomat weer terug van reparatie😀
Poh , wat een topper
Gefeliciteerd!
Ik weet niet hoe breed de lugs van de Colt zijn.
Ik draag 22 mm, de oude Pro Diver is 22/20 mm en de nieuwe is 22/18 mm, dus smaller en ik vind hem ook iets dunner en daardoor soepeler dan de oude (persoonlijke mening) en de vouwsluiting is een dagelijks plezier
Mooi, gefeliciteerd
Mooi zonnig horloge.
Idem hier! Gelukkig heb ik nog een Avenger (wel een paar upgrades verder en nu een 44 GMT) en een Chronomat. Lastig kiezen iedere ochtend.
Erg mooi gefeliciteerd.
Drukke maar toch frisse plaat, erg mooi!
Ook 22! Ik ga ervoor!
Prachtig van harte gefeliciteerd!
Prachtig!
Ik doe met je mee. PO terug in de kast, trouwe blauwe rakker weer om de pols. Vermoed dat iedereen de blauwe kleur op de achtergrond wel herkend? Neemt niet weg dat geen van mijn medereizigers zich zo cool voelt als ik, tenzij ze ook een schone Breitling rocken natuurlijk
Hier ook een wissel, maar dan alleen de band.
De overigens netjes gepolijste stalen band blingblingt mij een beetje te veel, dus netjes op origineel leer met vouwsluiting
De stalen band in de vershoudfolie gewikkel en terug in de originele doos
blijft hij mooi vers ook