Breitling Only Deel VIII

Schitterend horloge! Ik wil er ook één en die gaat er ook komen!

Ik ben en blijf er naar aan het zoeken, ook met blauwe plaat.
Had er een gezien, maar die was erg gecorrodeerd bij de cijfers en markers, ik vermoed een oud vocht probleempje. Jammer.

Mocht jij hem ooit, in een zwak moment tijdens een vlaag van verstandsverbijstering, wegdoen denk dan s.v.p. aan mij!!

3 likes

Op leder staat ie ook mooi maar die hoogglas 3-schakel band is ook super hoor, “moeilijke” keuze!! :wink:

1 like

Coltje weer eens om :+1:t2:

30 likes

“Coltje” doet hem geen recht😀. Bijzonder fraaie Colt!!!

1 like

Zoek naast mijn avenger nog een tweede breitling,wat is volgens jullie de ultieme aanvulling naast mijn andere breitling? Budget zo rond de 2,5k

1 like

Goeie truuk

1 like

Ik bedoelde meer dat het voor een Breitling best een klein ontwerp is,ook best dun

25 likes

Mooi horloge.
Is dat goed afleesbaar wit op wit?

1 like

Ja hoor. En de wijzers glinsteren ook enorm, dus dat helpt ook :joy:

1 like

Fijne dag Breitlingers :muscle:t2:
( xpostje)

28 likes

Mooie BreitWingBling dag allemaal!

19 likes

Mooi bandje erop :+1:

1 like

Wat wil je? Zomerklatser? Ana-digi? Under the radar? Chrono?

Deze staat al even in mijn favorieten. Two-tone bad-guy vibes, heurlijk!

e

16 likes

Dit is iets heel anders, en netjes binnen budget.

2 likes

Ana-digi! 100%!

Maar als analoog wilt blijven is zo’n bicolor die @rr.vliet suggereert ook niet mals!:star_struck:

2 likes

Dank je. Gemaakt door mede forumlid @vintage4all

Topkwaliteit in de breedste zin van het woord kan ik je melden. Van het eerste contact, het ontvangen van stalen, het contact tijdens het maken, het tonen van half gereed product, het tijdens maken nog mee mogen en kunnen denken over aanpassingen tot aan de uiteindelijke levering!

Met recht custom made vakmanschap!

En niet duur! (Vind in althans).

2 likes

Endurance Pro

23 likes

Er is een gezonde ana-digi fanclub aanwezig in dit topic, and I’m all for it! :joy:

3 likes

20 likes