Dat is toevallig ,daar wil ik hem ook weghalen haha
Goedemorgen
Vrijdag: Crosswind
Zaterdag: Seawolf
Zondag: Endurance
Zondag middag: ? Een van bovenstaande
Wat een heerlijk Breitling weekend
Eindelijk eens een alternatief gevonden voor staal dat wel lekker draagt. Flexibele MN strap. Erg leuk voor de afwisseling tijdens de casual zomer!
Mooie chronospace!
Iemand hier ervaring met de Breitling Airwolf?
Mooi,twijfel alleen of het is wat ik zoek. Zoek een mooie klatser om mijn vakantiegeld aan te spenderen
Ik zou ervoor gaan hij bevalt mij perfect en is laten we wel wezen gewoon mooi😀
Ik begrijp je helemaal, maar; het hoéft niet op hè!!
Jawel!!!
https://www.horlogeforum.nl/t/breitling-vraag/562778
Drop mijn vraag ook bij de Breitling only fans
Lijkt een Breitling Blackbird volgens mij…
Jammer dat hij de 12, 30 en 45 minuten rider tabs mist, die zijn van goud en misschien wat lastig te vinden.
Ik vermoed een ETA 7750 of Valjoux uurwerk en is nog wel te reviseren door een goede horlogemaker.
Uurwerkje in de band is een UTC module voor het instellen van een tweede tijdzone en is een quartz uurwerk.
Wel bijzonder dat een soort van ideale band/horloge combinatie toch redelijk voor de hand lag, maar ik ‘m wel altijd over het hoofd heb gezien!
Het was misschien al duidelijk dat ik groot fan ben van de eerste generatie neopreen diver banden uit de jaren negentig. Ondanks dat ze in die tijd voor slechts 130 gulden bij elke AD te koop waren (incl gesp!!) zijn ze nu nagenoeg onvindbaar. Zwart is minder zeldzaam dan blauw overigens. De blauwe band leek altijd ontworpen voor de blauwe Superocean omdat hij daar in de bandensectie van de chronologs altijd mee stond afgebeeld en de kleur blauw een absolute perfect match is! Daarnaast vind je deze band ook nog kris kras verspreid bij diverse modellen wat overigens ook fantastische combinaties opleverde (blauwe Chronospace!!)
Exact deze combinatie zat gelukkig al NOS in de collectie, destijds gevonden bij een Italiaanse handelaar.
Maar ik droeg deze “natuurlijk” ook niet!
Iets anders wat ik veel te weinig droeg was zn geelgouden SuperO broertje, gewoon te heftig al dat goud als ik eerlijk ben. Al diverse andere banden geprobeerd om het gouden geweld wat te temperen, maar het was het telkens net of zelfs gewoon helemaal niet!
Dit leek in gedachte ideaal voor de zomer , maar het klopt gewoon niet. Deze moderne Diver Pro III is maarliefst drie generaties ouder dan het horloge en het feit dat een generatiekloof is druipt er vanaf !
Wat als ik nu eens……
Met de grootste voorzichtigheid mijn enige gekoesterde blauwe NOS diver band losgepeuterd van de stalen Superocean en verbonden met de gouden. Het resultaat vind ik echt persoonlijk verbluffend! Het juiste gouden gespje had ik gelukkig ook nog om het geheel af te maken.
Wat een geweldig probleem heb je daar
Ziet er absoluut top uit!!!
Ik heb niks met goud maar vind deze echt geweldig mooi
zo
Kijk, dit is vet! Ik kijk al lang met een schuin oog naar de Cosmonaute, vind ze toch wel erg cool met de 24u plaat. Deze in blauw is toch wel knap!
Voor veel mensen onbereikbaar met een prijskaartje van €40k+ en 50 stuks LE.