Breitling Only Deel VIII

15 likes

mijn vorige navitimer 41mm. Met het Caliber B13 ETA Valjoux 7750.
Ik vond het mooi maar de wijzerplaat heeft me toch doen besluiten het weer weg te doen. Nu aan het kijken voor de B01 43mm. Zou terug voor een rose gouden gaan. Vond het echt wel heel mooi.

14 likes

Uit de categorie “deze gaat nooit meer weg!”

15 likes

Vanmorgen ritje van Baal gedaan en toch gegaan voor de band zonder vouwsluiting

Toch weer direct een andere look😎

16 likes

21 likes

13 likes

Komende 24h wordt met dit. Voor maandag weet ik het nog niet.

21 likes

Ff afkoelen :sweat_drops:

19 likes

Kan deze eventueel ruilen voor mijn tag heuer, zouden jullie dit doen? Is wel een ouder exemplaar en zit geen onderhoudshistorie bij

1 like

Zal de link er even bij zetten

Breitling Navitimer 3100
€ 1.100,00

Mooie honden! Oh en bijzaak: mooie Breitling :laughing:

1 like

Deze is vet zeg! Is dit 1 van de 2 die op Chrono stond?

Dubbel bedankt haha

Heeft hij idd wel opgestaan, komt uit UK
Is van 2017 daar ook geleverd

Ligt eraan of die onderhoud heeft gehad en of veel gedragen is. Als die namelijk onderhoud nodig heeft kan ik mij voorstellen dat het wel een aanzienlijk duurder verhaal wordt.

Welke Tag staat er dan tegenover?

Ja hij zegt van wel maar daar is geen bewijs van,ben ook inderdaad bang dat als ik hem opstuur naar breitling ik ga schrikken van het bedrag. Staat een zgan quartz aquaracer tegenover

Fijne dag Breitlingers :muscle:t2:

15 likes

Zou het dan niet doen. Je krijgt bij onderhoud daar ook een papier bij wat aangeeft wat er gedaan is. En dit horloge is wel echt als dagelijks horloge gebruikt aan de krassen af te zien. Tegenover een zo goed als nieuwe Tag met denk ik alle papieren erbij, mogelijk garantie en geen service nodig.

Tenzij het zeldzaam is geld niet uitmaakt en je het toch een servicebeurt gaat laten geven.

Mooie duo tone!

1 like

Ja zeker zo in het :sunny:tje…….

16 likes