Plaatjes voor de sfeer:
Zal inderdaad met de tijd beter zijn/worden. En het in natuurlijk technisch ook wel een mooi uurwerk.
38mm te klein voor je? Die oude navitimers vind je regelmatig bij Japanse handelaren voor erg lage prijzen in goede conditie. 22-2500EUR. Komt wel invoer bij helaas,
Maar dit soort quirks uit de negentiger jaren voor een derde van de prijs van een moderne blijf ik toch een fantastische deal vinden!
Welk ras is jouw beste vriend?
DennisK1989 het is een Cane Corso😇
Mag ik vragen of je daar specifieke site voor hebt waar je ze zoekt (en goede ervaring mee hebt) of via Chrono24?
“gewoon” chrono24. Handelaren Closer Ltd en Ginza Rasin hebben heel vaak betaalbaar prachtig spul wat zij weer op lokale veilingen kopen. Ze verlenen ook uitstekende service en zijn zeer betrouwbaar. Meerdere horloges gekocht. Ik zoek zelf uit de jaren negentig , maar voor moderner heb je ook prachtige deals!
Ja dat is ook zeker een goede optie! En je hebt gelijk, er zitten (met name in Japan) nog weleens pareltjes tussen voor < 3k (incl invoer). Blijft ook nog steeds serieus geld natuurlijk. Dus ik moet goed nadenken over wat ik echt wil.
Welk model is het die jij hebt?
Beetje erg veel😂
Lekker man gefeliciteerd!
Prachtig!