Goeie gast die Tim, ik kijk ook vaak filmpjes van hem.
Kort maar zeer informatief
Mee eensch. Volg ‘m al jaren. Toen was het nog The Watchbox reviews. Nu 1916 company.
Anyhows, m.i. altijd precies lang genoeg om alles te zien en te horen qua functies.
En; je kunt het zo gek niet bedenken of hij heeft er een review van!
Deze sinds vandaag nieuw in de collectie!
Erg lang naar dit exemplaar op zoek geweest. De afgelopen jaren zie ik deze steeds minder voorbij komen (itt de variant met zwarte wijzerplaat). Na eerder net naast een eventuele aankoop te hebben gegrepen heb ik deze gele Frecce Tricolori eergisteren binnen een half uur bijna blind gekocht. Gelukkig pakt de spontane aankoop goed uit!
Gefeliciteerd! Lekker kleurtje hoor!
Wat voor maat heeft deze?
Deze is 39,5 mm. (/40 mm). Op de pols pakt ie (vind ik) erg goed uit. Wel wat bulky en shiny (zoals het hoort bij een Breitling ). Maar een stuk minder groot en aanwezig dan zijn opvolger de Evolution.
Prachtige intensieve kleur. Veel plezier van deze mooie Chronomat
Die is keimooi…weet niet quant costa…
Heel gaaf!
Is dit de 46mm?
Polsmaat?
Brutaal hé
Oké ff uitleggen…
Ik zou een SO willen toevoegen en heb er gisteren eengepast bij Het Huis in Breda, ik moest toch nog een Breitling gesp hebben.
Dat was een 46 mm.
Het viel mij best mee omdat de lugs perfect meelopen met mijn 18 cm (platte) pols en net niet oversteken.
De L2L is ook “maar” 56 mm, terwijl mijn Chronomat b01 44 een L2L heeft van 54 mm.
Heb helaas geen foto van de pas sessie.
Volgens Tim van de 1916 company moet het zelfs kunnen op een 16 cm pols…
Dus ik overweeg voorzichtig
Enige input en ervaring van een 46 mm bezitter zou welkom zijn
Dit is de 44. Je kunt het aan de datum herkennen. De 42 en 46 hebben een witte datumschijf, de 44 heeft een zwarte datumschijf. Mijn polsmaat is 18 mm en voor mij is deze SOH II 44 mm echt de max.
Gefeliciteerd!
In aanvulling, ik heb daarnaast een Colt en Avenger GMT maar de SOH krijgt de meeste draagtijd. Echt een fantastisch horloge! Ik wens je succes met de zoektocht!
Vergeet niet dat Tim ook verkoper is en al z’n horloges die hij reviewed ook daadwerkelijk te koop zijn!
Beetje als Doug DeMuro die auto’s reviewed die ook te koop zijn op cars&bids, zijn auto veilingsite.
Inderdaad, zit altijd een commercieel verhaaltje achter