Breitling Only Deel VIII

Goeiemorgen!

37 likes

Prachtig!

1 like

20 likes

20 likes

20 likes

Heeft iemand de Chronolog 2023-2024 gedownload in PDF?
En mij eventueel deze PDF-link doorsturen
Bij voorbaat dank

s-l400

1 like

15 likes

Goeiemorgen!
De Navitimer weer terug op leer laten zetten. Moet zeggen dat m’n AD bij de bandenwissel de lugs aardig heeft toegetakeld. Voortaan doe ik het zelf wel, weer iets geleerd :partying_face:
Nogsteeds een heerlijk horloge!

28 likes

mooie uitvoering zo! Wel balen dat de AD je lugs heeft toegetakeld. Dat hoort eigenlijk niet, vind ik.

Voor mij bevestiging dat het een goede keus was om de stalen band bij de AD langs te brengen voor het plaatsen van een extra schakel, maar zelf de band erop te zetten.

1 like

Het is niet zo dat alle AD’s je lugs beschadigen als ze er een band op moeten zetten hoor, je hebt ook professionals die het gewoon netjes doen.

1 like

Horloge voor vandaag, breitling avenger skyland m13380 limited edition nr 62 van de 2000😉een super dikke 45mm breitling

16 likes

Vandaag de Navitimer 43 nog even om de pols gehad. De silver sunburst vind ik de mooiste wijzerplaat! :heart_eyes:

24 likes

19 likes

21 likes

20 likes

X-post, vond ‘m te mooi om jullie te onthouden!:wink:

21 likes

De outerknown straps lijken van de Breitling site verdwenen te zijn, weet iemand meer?

Hoewel zonder wat old-skool elementen moet ik eerlijk bekennen dat ik hem best mooi vindt! De kleuren en materiaal combi vind ik echt geslaagd!
In ieder geval leuk en 20(!)x voordeliger alternatief voor een Patek…

As always… thanks again Tim!:+1:t2:

16 likes

Vind het ook een super mooi uurwerk

1 like

Misschien je vraag eens lanceren in de categorie Techniek en Reviews.

1 like