Mag ik vragen waar je hem besteld hebt. Ik zie op de Breitling site diverse opties maar vraag me af wat het handigst is.
Bruna, Amazon.nl
Bol is op dit moment het goedkoopste
Super. Dankjewel!
Besteld
Ik heb toen besteld op Amazon voor 61€ in juli en was gepland levering begin november
Goede aanbieding. Ik mag hem maandag ontvangen😊.
Ik snap niet hoe het kan, maar eerst stond hij bij bol voor, ik dacht € 89,=, en een exemplaar gereserveerd. (Pas betalen na ontvangst)
Later zag ik dat hij ineens voor € 61,38 stond, bestelling geannuleerd en direct weer opnieuw besteld en direct betaald voor ze zich bedenken…
Hoppaaah, € 27,62 in het horloge potje
Ik zie trouwens dat Jeroen (Sail83) ineens vertrokken is…
Al zijn berichten zijn ook weg.
Ik dacht dat iemand dan een Anon 12345678 naam kreeg en de berichten gewoon bleven staan of is dat veranderd
Oh zonde! Was een enthousiaste kerel
Ja inderdaad… vreemd Jammer …
Als je het vraagt dan wordt alles weggehaald.
Nu zijn er al genoeg dramaqueens die aankondigen te vertrekken en dan nog blijven hangen om de lofzang te horen waarom ze zouden moeten blijven en dan vertrekken of nog erger dan blijven.
Dus voor wat het plotselinge vertrek betreft alleen maar lof.
Neemt niet weg dat ik toch wel benieuwd ben naar wat hem deed besluiten om zich uit te schrijven.
Maar goed, jammer, aardige vent.
Dan zal zijn keuze wel gemotiveerd zijn.
Best jammer, ik kon zijn enthousiasme en humor wel waarderen.
Dit forum kent vrij strenge reglementen (wat ik overigens prima vindt) , maar wellicht was zijn vertrek niet geheel vrijwillig?
Back on topic! Al een keus gemaakt tussen de colt en Aerospace?
Dat zou natuurlijk ook kunnen.
En inderdaad; on topic:
Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk “kennis” op te doen over de Aerospace.
Ik heb toch een sterk vermoeden dat een ana digi niet geheel mijn ding zal zijn, ik twijfel dus.
En zoals het spreekwoord zegt, bij twijfel niet inhalen.
Na wat wikken en wegen en een prettig contact met @Woodmannes de knoop doorgehakt.
Hangt vanmiddag nog om de pols.