Bruhhe? Allé, Brugge in mooi Nederlands.
De gmt zou ik nog weleens terug willen. Laatste keer dat ik een perfecte vond, pal voor mn neus weg
Antwerpen, grote markt met Brabo op de achtergrond
Ja bevalt heel goed Toch twijfel ik om hem weg te doen en dan te gaan voor een superocean, zoals die net in het blauw staat…
Wow een moonphase, erg gaaf, die zien we niet veel. Die milanese band staan m supergoed.
Dank! Is een limited edition van +/- 10 jaar terug.
Nieuw gekocht op de originele band met grove schakels, maar deze band draagt verslavend fijn…
Mooi uurwerk, maar vraagt redelijk wat onderhoud om hem accuraat te hebben en kostbaar om te laten servicen heb ik gemerkt
![IMG_0784|375x499](upload://aPnVv7ZBSQhCAnCESCpxNxfpaen.jpe
Goedemiddag allen! Dit is mijn nieuwe aanwinst van Breitling.
Dankjewel! Op de een of andere manier gaat er wat fout met het uploaden. Ik krijg de melding ‘je kunt geen media items insluiten in een bericht”.
Dankjewel! Oké, leuk. Ik lees al jaren mee en dacht, ik moet ook maar eens een account aanmaken.
Komt goed, van TL 0 naar TL 1 gaat super snel, van 1 naar 2 duurt maar 1 jaar
Van harte met je nieuwe aanwinst, welk model heb je
Gefeliciteerd met je NA, een Breitling is altijd goed, maar welke model is deze ??
Dat begrijp ik! Die perpetual calendar is wel een serieuze complicatie.
Waar heb je de milanese band gehaald? Origineel Breitling kost al gauw 1000 euro
Hartelijk dank! De Chronomat B01 42mm in het groen. Ik ben al langer gek van Breitling. Ik heb ook al jaren een SuperOcean Heritage.