Dat vind ik dan weer niet. Deze moet gewoon op een mooie croco.
En van 2 naar 3? Ben al heel lang TL2.
Dat vind ik dan weer niet. Deze moet gewoon op een mooie croco.
En van 2 naar 3? Ben al heel lang TL2.
Mooie Chronomat hoor, gefeliciteerd en welkom op het forum
Heel mooi👍
Prachtig! Van harte gefeliciteerd!
Eerste jaren gedragen met de originele band, jaar of 6 geleden de andere band gekocht bij de AD in Nijmegen.
Zeer mee eens dat een mooie croco band hem heel goed staat.
Maar i.v.m. snel transpireren is dit niet echt een optie. Wordt dan erg vies en gaat stinken in mijn beleving… Anders had ik er al lang eentje gehad voor deze Navi.
Geweldig horloge maar de band vind ik echt niet mooi en helemaal niet aan een Navitimer. ( past gewoon niet bij elkaar )
Helemaal mee eens!
Oneens! Schitterend horloge en toegegeven dat een croco in de regel goed staat op een Navi. Maar deze kan best heel goed andere sloffen hebben dan enkel Croco in mijn beleving. Vind de Milanese ook tof!
Gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak
Mooi horloge en combi niet verkeerd , ik snap dat opzich wel om mooi te kunnen wisselen tussen staal en leer.
Bij vintage horloges die een zo’n band jaren hebben gedragen zie je nog wel eens slijtsporen aan de binnenzijde van de lugs … valt dat mee of is dat tegenwoordig misschien minder door betere kwaliteit
Ben gewoon benieuwd
Fantastisch horloge geniet ervan
Heb je hem al opgehaald Jeroen, ik had al wel foto’s verwacht
Blijft een super klok , ik zit zelf vandaag in de tissot hoek
Ik heb door de jaren heen veel breitlings gehad, enkel een Colt heeft nog nooit de vonk tot kopen over doen slaan