Breitling Only Deel VIII

Dat vind ik dan weer niet. Deze moet gewoon op een mooie croco.

En van 2 naar 3? Ben al heel lang TL2.

1 like

4 likes

Mooie Chronomat hoor, gefeliciteerd en welkom op het forum :+1:

1 like

Heel mooi👍

1 like

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Eerste jaren gedragen met de originele band, jaar of 6 geleden de andere band gekocht bij de AD in Nijmegen.

1 like

Zeer mee eens dat een mooie croco band hem heel goed staat.
Maar i.v.m. snel transpireren is dit niet echt een optie. Wordt dan erg vies en gaat stinken in mijn beleving… Anders had ik er al lang eentje gehad voor deze Navi.

1 like

Even wisselen naar deze bad ass big boy :sunglasses:

21 likes

Geweldig horloge maar de band vind ik echt niet mooi en helemaal niet aan een Navitimer. ( past gewoon niet bij elkaar )

1 like

Helemaal mee eens!

1 like

Oneens! Schitterend horloge en toegegeven dat een croco in de regel goed staat op een Navi. Maar deze kan best heel goed andere sloffen hebben dan enkel Croco in mijn beleving. Vind de Milanese ook tof! :sunglasses:

2 likes

Gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak :wink:

1 like

Mooi horloge en combi niet verkeerd , ik snap dat opzich wel om mooi te kunnen wisselen tussen staal en leer.

Bij vintage horloges die een zo’n band jaren hebben gedragen zie je nog wel eens slijtsporen aan de binnenzijde van de lugs … valt dat mee of is dat tegenwoordig misschien minder door betere kwaliteit :thinking:

Ben gewoon benieuwd :blush::+1:

23 likes

Horloges voor echte mannen :face_with_peeking_eye: :wink:

21 likes

Fantastisch horloge geniet ervan :+1:

Heb je hem al opgehaald Jeroen, ik had al wel foto’s verwacht :wink:

1 like

Blijft een super klok , ik zit zelf vandaag in de tissot hoek :grimacing::+1:

2 likes

Ik heb door de jaren heen veel breitlings gehad, enkel een Colt heeft nog nooit de vonk tot kopen over doen slaan :grimacing:

2 likes

45 likes