Breitling Only Deel VIII

Ook een SO heritage, jammer dat het een 46 mm is…

1 like

Ik ook, maar of ik me daar aan hou… :thinking:

1 like

Ja, echt makkelijk.
Heb een snelkoppeling op mijn startpagina staan. Is het eerste waar ik 's ochtends naar kijk.
Helemaal niet goed voor mij :joy: :joy:

2 likes

Ja gebruik het vaak.
Wie heeft het gemaakt?

1 like

Meer info: Blauw zoeken

4 likes

29 likes

Dit topic had ik nog niet gezien… fraai gemaakt!!!

1 like

Toch is het een heel comfortabel en draagbaar horloge. Ik heb een blauwe Colt 44 gehad en ergens wel jammer dat ik die weg heb gedaan.

2 likes

Geloof ik zeker , het scheelde ook soms maar weinig … de Colt heeft in mijn geval altijd net pech gehad door prima concurrentie ook binnen de Breitling modellijnen zelf.

Man man…dat zijn leuke beelden voor een mens…dat blauw…wow wow…

2 likes

Wat vinden jullie hiervan, een transocean day date, een Breitling zoals we eigenlijk helemaal niet gewend zijn :sunglasses:

17 likes

Dank je, heb wel een beetje vals gespeeld met de uv lamp :sunglasses:

2 likes

Ik heb hem toevallig, draag hem eigenlijk op de bruine croco band van Breitling. Heb hem nu tijdelijk even op een rubberen band om te kijken of dat staat. Is een hele mooie klok, vooral dat domed glas en die wijzerplaat in de zon is schitterend.

22 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze niet kende, dus even wat filmpjes opgezocht en hij viel mij totaal niet tegen.
Ik zet hen iig op mijn lijstje (bij de andere 23 :joy: :joy:)

Ik kwam hem tegen op chrono voor een x bedrag, toen keek ik bij de verkoper op zijn website (nl) en daar staat hij voor x bedrag minus 300,=
Het loont dus om even wat onderzoek te doen en niet direct via chrono op de knop te drukken. :+1:

3 likes

23 likes

:joy: :joy: :+1:

1 like

Vanavond op chique, met mn Navitimer op Croco! De achterkant? Die vind ik nog het mooist😂

21 likes

Daar leent deze combinatie zich perfect voor :+1:

1 like

Top vakantie horloge!

28 likes

Black canyon Gunnison?

1 like