Breitling Only Deel VIII

…en uiteindelijk komen we in het paradijs aan :innocent: :crazy_face:

Breitling Boetiek Dusseldorf

15 likes

17 likes

…en dan vlak voordat je naar buiten gaat, struikel je over iets zonder dat je het expres doet… :roll_eyes: :face_with_peeking_eye: :joy:

:star_struck: :heart_eyes: :partying_face: :heart_eyes: :star_struck: :partying_face::star_struck: :heart_eyes: :partying_face: :heart_eyes: :star_struck: :partying_face:

37 likes

Man wat een hoop lekkers in die etalages :drooling_face:

1 like

Kan ik je nu feliciteren of…

1 like

Daar worden we hebberig van :hot_face:

1 like

Ja zeker :star_struck::partying_face:

25 likes

Bij deze dan, gefeliciteerd met deze topper :+1: :sunglasses:
Kon ook eigenlijk niet anders hé :wink:

1 like

Ik was wel verbaasd hoe klein is/toont de nieuwe Avenger Night Mission 42 :hushed:

12 likes

Ik ben nu eigenlijk benieuwd, een tijdje geleden hadden we het over een probleempje met de wijzers.
Deze heeft dat niet (meer), is dat ondertussen opgelost?

Mijn Duits is niet extreem goed, dus we gingen verder in gebroken Engels… :joy:
Ik had eerst het model met de rubberen band in mijn hand en we kunnen duidelijk zien dat het probleem nog steeds aanwezig is.

de uurwijzer moet tussen 2 en 3 staan ​​en niet op 2

Aan de andere kant verkoopt het model met een titanium armband blijkbaar veel beter en wordt daarom sneller vervangen in de winkel.
Mijn model zou dus uit een veel recentere productie komen en volgens de verkoper is het probleem opgelost
Hier haalden ze het model naar mij uit zonder tijd te hebben om iets af te stellen en de wijzers waren perfect uitgelijnd, dus… :crossed_fingers:

Wat ik daarentegen niet wist, is dat je door aankoop in de officiële winkel of online op de site sinds 12/07/2024 recht hebt op 2 jaar extra gratis garantie en dus 4 jaar in totaal :partying_face:

3 likes

Had ik ook met mijn Avenger 44 GMT. Moet je hem wel registreren.

Anyway, gefeliciteerd met je aankoop. Mooi horloge.

1 like

Is ook gedaan :+1:

Eigenlijk bizar dat ze dan de rubberen met zo’n afwijking geprijsd en wel in de winkel laten liggen :woozy_face:

Oké, dat stelt gerust :+1:

Dat denk ik ook…
maar toch zien we op internet veel mensen die het model kopen/hebben gekocht met de afwijking… dat begrijp ik dus niet… :face_with_spiral_eyes:
Het is het eerste waar ik naar keek

3 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Erg leuk model, misschien wel de leukste uit de moderne catalogus mede ook door de typische Breitling kleur wijzerplaat. Net als jij ben ik een groot fan van de ana-digi watches maar dan wel enkel de Emergency en Aerospace.

Fijn dat ze dat gedonder met de wijzers zo snel hebben kunnen oplossen, vond ik wel even een flinke miskleun bij een dergelijk spectaculaire nieuwe release!

Ik kijk alvast uit naar meer foto’s van dit model. Als het kan bij mooi goed daglicht :blush:

1 like

Voor de naalden hopen wij dat alles goed zal gaan… :crossed_fingers:
De wijzerplaat is veel mooier dan op de foto’s, het is een soort metaalachtig roodachtig oranje dat van uiterlijk verandert afhankelijk van de kijkhoek. :star_struck: :heart_eyes:

Fotos zullen nog zeker komen :+1:

18 likes

Circa 1995:
Thunderbirds A20048 Chronomat Longitude met extra GMT wijzer, hier verstopt achter de urenwijzer.

Verkleurde tritium cijfers geven deze behoorlijk drukke wijzerplaat toch een heerlijke warme vintage uitstraling, vind ik dan….
En elke Breitling met de nog originele factory Breitling “Requin Veritable” :shark: strap is natuurlijk per definitie hardcore vintage :smile:

21 likes

Prachtig :drooling_face: Gefeliciteerd!

1 like

@Aristotle100

2 likes