Breitling Only Deel VIII

Ja, ik vind het de moeite waard

Een stukje geschiedenis van ons favoriete merk kan geen kwaad :joy:

1 like

Voor iedereen die geïnteresseerd is: er is op Vinted een Exospace B55 Night Mission te koop voor een interessante prijs (kan zeker nog handelen)
Ik heb er niets aan en ik ken de verkoper niet (Belgisch) maar het lijkt mij een moeilijk model te vinden
Op moment 4500€

Bouwjaar: 2016, ID: P910240000324H-7290, Artikelnummer: 10000073930. Met volledige renovatie van maart 2024, inclusief 1000 dagen garantie, originele Breitling doos met verpakkingsdoos, bezelbeschermer en paspoorthorloge. Geweldige deal, uit de eerste hand, bijna ongedragen. Als nieuw. Onmiddellijke levertijd.

5 likes

Gefeliciteerd met deze topper!:grinning:

1 like

20 likes

Gefeliciteerd

1 like

Vet hoor, gefeliciteerd!!! Zelfs met gebrekkig Duits kun je een Breitling kopen :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Ben normaal niet kapot van de ana-digi maar deze is wel erg mooi

1 like

Gebruik gewoon de internationale taal :joy:

5 likes

De wijzerplaat is prachtig met allerlei nuances :heart_eyes: :star_struck:

23 likes

22 likes

Gefeliciteerd man!!! Wat een prachtige knaller!!!

1 like

Nee, is volgens mij de B70 nu in :joy:

Het is een heel ander kaliber, geen geluid meer bij het indrukken van de kroon, verlichting instelbaar in tijd en intensiteit, andere datumaanduiding + weeknummer

12 likes

Is dat echt een in house of gewoon heel erg gemodificeerd?

Breitling Manufacture Calibre B70 COSC-gecertificeerd. Dit SuperQuartz™-uurwerk, tien keer nauwkeuriger dan een standaard quartz-uurwerk, drijft talloze functies aan, waaronder een 1/100ste van een seconde chronograaf (met tussentijden en rondetijden), een countdown-timer, een tweede tijdzone en ook twee alarmen als eeuwigdurende kalender. Als klap op de vuurpijl bevat elk horloge in deze speciale editie een levend stukje geschiedenis: een fragment van de originele ballon, zichtbaar door de open achterkant van de kast

1 like

27 likes

Het zijn ook gewoon allemaal Top Kijkers :star_struck:

18 likes

Skyracer Brightlight

16 likes

Die heb ik ook gehad. Nadat ik er een nato op gooide daarna nooit meer een ander bandje op de skyracer gedragen. Fijne combi!

1 like

Uit de oude doos
Was een heel fijn horloge

20 likes

Ik heb nog ergens een geel/oranje breitling OK nato in 22mm liggen. Stond de skyracer ook erg goed!

14 likes