Doe je hem ook nog een keer om de pols? Of wacht je, aangezien je geen advertentie kunt plaatsen, tot iemand hapt om hem te kopen?
,
Geen likes meer, dus dan maar duimpje!
Goed verhaal.
Ik ben er fan van, aan de pols of niet. Mooie kleurstelling ook!
De titanium versie staat nog op het verlanglijstje, maar die is zo achterlijk duur… misschien over n paar jaar in Roermond bij de outlet voor n prikkie te koop
Die titanium is inderdaad een mooi exemplaar! Die zou ik ook wel graag willen haha. Mooie dial ook! 2e hands is die ook nog vrij prijzig haha.
Voor straf In het blauw zetten
Er valt er één ontzettend uit de toon natuurlijk maar toch een aardig setje
nee, ik ga eerst deze ‘catalogus’ doorbladeren, maar ben er nog niet klaar voor om de sprong te wagen
Was een vraag!
Beste Breitling liefhebbers,
Ik heb de prijsopgave binnen voor de SO.
En bij het vervangen van functie afhankelijke uurwerkonderdelen is het noodzakelijk ook de wijzers en kroon te vervangen.
Dit vind ik eigelijk wel zonde en ik ben bang dat het mij gaat tegenvallen.
Dus weet niet zo goed wat nu te doen hopelijk kunnen jullie mij helpen met advies.
Bij Omega gebeurt dat ook (zit in de prijs van het onderhoud), het is makkelijker/goedkoper om de kroon te vervangen waar de pakking in zit ipv de pakking vervangen.
Txs voor je snelle reactie !
Nee de kroon vind ik minder erg dan de wijzers aangezien daar al beetje patina op zit.
Ik denk dat nieuwe wijzers enorm gaan opvallen en ben ook bereid meer te betalen als ze behouden kunnen worden.