Krijg je vervangen onderdelen normaal niet teruggestuurd, kan je ze lokaal er terug op laten zetten?
Of anders bij een AD met een gecertificeerde Breitling horlogemaker de service laten doen.
Krijg je vervangen onderdelen normaal niet teruggestuurd, kan je ze lokaal er terug op laten zetten?
Of anders bij een AD met een gecertificeerde Breitling horlogemaker de service laten doen.
Bij deze AD is mij vooraf al gezegd dat er geen vervangen onderdelen terug komen.
Geen idee of die om de pols gaat of niet. Het klopt idd dat ik geen advertentie kan plaatsen. Maar de rest lijkt me een aanname van je .
Mocht je interesse hebben staat die op Marktplaats te koop . Ik ken de regels
.
De wijzers zijn toch SL, dan maakt het eigenlijk niet uit.
Gezien je eerder hebt benoemd dat hij te koop komt/is lijkt het me een aannemelijk iets.
Maar het is een mooie klok, staat zeker op mijn lijstje maar geen funds op het moment. Ik heb een Avenger 44 GMT en SuperOcean 44. Die laatste gaat sowieso niet meer weg.
Ik ga sowieso niet lopen flaggen als dat nodig zou zijn. Ik vind het verder prima als dit soort dingen worden benoemd.
Is uw SO teruggestuurd naar Breitling of naar een erkende horlogemaker?
Waarom willen ze je wijzers vervangen??
Normaal gesproken kunt u altijd weigeren
Maar het is wel zo dat Breitling gebruikte onderdelen niet retourneert
Mooi horloge, Jer. 5250 is geen slecht bod
Haha oke dan. Ja het is een hele mooie klok. Maar heb wat andere op het oog. Dus maak dan graag wat ruimte. Heb overigens dit model ook al eerder gehad . Alleen 2022 model.
Haha. Niet slecht maar ook niet goed . Daar blijft die lekker voor liggen. En wellicht gaat die idd dan gewoon om de pols
.
De SO moest eerst naar het hoofdkantoor beoordeeld worden en afhankelijk van de uitkomst naar Lijnden of Breitling
Fijne 2e kerstdag Breitknights!
Ik draag er momenteel geen een, nog steeds m’n ‘NA’ Oris, maar wil jullie hier toch even groeten. Binnenkort wel weer de Wings om de pols!
Naar welk hoofdkantoor ?
SenC
Was dat op 1ste kerstdag, anders nog wel even de datum wijzigen.
amsterdam ligt het hoofdkantoor
Hoofdkantoor van SC ligt in Diemen.