Breitling Only Deel VIII

Deze vandaag weer mee op stap.:slightly_smiling_face:

25 likes

Poeh… heel fraai!

1 like

Supermooi hoor :+1:
Eigenlijk zonde om te dragen… :wink:

1 like

27 likes

Mooie Superocean, maar dat vliegtuig!!! :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Inderdaad prachtig! Dit is een van de eerste modellen die destijds werd uitgebracht. Het toestel heeft nog steeds de originele Amerikaanse registratie waarmee het werd geleverd. Bij aankomst in Zwitserland kreeg het een Zwitserse registratie, waarna Breitling nieuwe modellen begon te produceren, maar dan met de Zwitserse registratie. Heb contact gehad met de fabrikant hiervan en deze wist mij te vertellen dat er destijds maar 4 modellen met de originele Amerikaanse registratie zijn uitgebracht.

1 like

Mijn trots met zijn spitsbroeder :slightly_smiling_face: de foto doet en onrecht aan

22 likes

:shushing_face: we gaan het toch doen hoor!

1 like

Ik ben van plan om een originele stalen band op mijn Crosswind Special te zetten
Voor deze dus :arrow_down:

Ik ben zo’n beetje al mijn chronologs aan het doorspitten, maar ik krijg een kunstkop van al die verschillende pilot banden en codes…
Nu lijkt het er op dat het dezelfde band is als de band op @Traveler zijn Galactic…
(Heb ff jouw foto gebruikt)
Kan iemand mij een code van de band (22 mm) bezorgen van de band die op een Crosswind Special hoort aub, misschien heeft iemand wel een Crosswind op staal.

13 likes

Eventjes aangepast :innocent:
Geweldige chronomat @KBKRacing :ok_hand:

2 likes

Weekend!:grinning:

21 likes

29 likes

Wil je ook de code die op mijn band staat of bedoel je dat niet?

1 like

15 likes

25 likes

Mooi!
Hoeveel mm is die?

1 like

Fijn horloge! Ik heb nu een Avenger 44 GMT maar verlang soms nog wel eens terug naar deze.

1 like

43mm is deze

1 like

Hij is, en blijft heel lekker, ik ben van de Colt 41 naar deze gegaan en nog geen moment spijt.

Ik heb een Colt 44 gehad en die droeg ook heerlijk. Snap dat je nog geen moment spijt hebt gehad, zou ik ook niet hebben. Veel draagplezier.

1 like