Breitling Only Deel VIII

Dat zou mij misschien verder kunnen helpen, dus graag :+1:

1 like

Het is band typenummer 366A.
Maar die is dus wel 20mm.

3 likes

Wat ik kon vinden door zo ongeveer alle foto’s van Crosswind Special horloges uit te vergroten lijk ik een code te zien van 350A.
Nu zou ik dat ergens moeten kunnen verifiëren :thinking:
Dus de boeken maar weer eens in… :joy: :joy:

1 like

Ah, jouw Galactic is 20 mm.
Maar bedankt voor de moeite :+1:

1 like

24 likes

Heel mooi

1 like

Deze was mijn eerste kennismaking met Breitling ik vond die waanzinnig mooi

De volgende die mijn aandacht trok rond dezelfde tijd was deze

Om dan eindelijk mijn eigen grail te kopen deze dus

22 likes

20 likes

27 likes

23 likes

Vet hoor, hoe bevalt 'ie tot zover?

28 likes

Dit is ook zo’n heerlijke klapper he. :star_struck:

1 like

31 likes

Hij heeft voldoende wrist presence met z’n 44mm en een lekker gewicht! :+1:

Nog eentje dan;

20 likes

Weet er iemand of de Navitimer B01 Chronograph, ref AB0138241G1P1 die nu enkel in 43mm te verkrijgen is toch nog zou uitkomen in de 41mm variant?
In 2007 heb ik mijn eerste Breitling gekocht, de Navitimer en toen was die 42mm, zwart met witte chrono’s en stalen band. Daarom dat een Navitimer met grijze plaat en zwarte chrono’s en lederen band een mooie aanvulling zou zijn.
Ik heb de 43mm al eens gepast, maar de huidige lederen bandjes zijn fijner dan de oude standaard lederen bandjes en ik vind, op mijn pols, daardoor de 43mm te groot.
Er is ook een 41mm , ref AB0139241C1P1 met blauwe plaat en zwarte chrono’s, ook prachtig op zwarte lederen band. Die staat mij ook enorm aan… Sinds deze modellen er zijn wacht ik nog af of er een grijze met zwarte chrono’s zou komen op 41mm, maar tot nu dus zonder resultaat.

Fototje van deze zomer. Ik post hier weinig, maar lees veel mee.

21 likes

Zou altijd kunnen natuurlijk, maar geen idee of ze die gaan uitbrengen. Ze zijn al een tijdje meer Avengers en Chronomats aan het uitbrengen, misschien binnenkort weer wat verse nieuwe Navi’s :crossed_fingers:
Je kunt ook eens op C24 kijken voor land-/ AD-specials die misschien in de smaak vallen. Dat zijn vaak kleinere oplages in andere kleurstellingen.

1 like

15 likes

Anders de grijze chronomat eens gaan passen? Vast ook wel een leren bandje voor te vinden. Ander sowieso top op metaal: AB0134101G1S2

1 like