Dat zou mij misschien verder kunnen helpen, dus graag
Wat ik kon vinden door zo ongeveer alle foto’s van Crosswind Special horloges uit te vergroten lijk ik een code te zien van 350A.
Nu zou ik dat ergens moeten kunnen verifiëren
Dus de boeken maar weer eens in…
Ah, jouw Galactic is 20 mm.
Maar bedankt voor de moeite
Heel mooi
Deze was mijn eerste kennismaking met Breitling ik vond die waanzinnig mooi
De volgende die mijn aandacht trok rond dezelfde tijd was deze
Om dan eindelijk mijn eigen grail te kopen deze dus
Vet hoor, hoe bevalt 'ie tot zover?
Dit is ook zo’n heerlijke klapper he.
Weet er iemand of de Navitimer B01 Chronograph, ref AB0138241G1P1 die nu enkel in 43mm te verkrijgen is toch nog zou uitkomen in de 41mm variant?
In 2007 heb ik mijn eerste Breitling gekocht, de Navitimer en toen was die 42mm, zwart met witte chrono’s en stalen band. Daarom dat een Navitimer met grijze plaat en zwarte chrono’s en lederen band een mooie aanvulling zou zijn.
Ik heb de 43mm al eens gepast, maar de huidige lederen bandjes zijn fijner dan de oude standaard lederen bandjes en ik vind, op mijn pols, daardoor de 43mm te groot.
Er is ook een 41mm , ref AB0139241C1P1 met blauwe plaat en zwarte chrono’s, ook prachtig op zwarte lederen band. Die staat mij ook enorm aan… Sinds deze modellen er zijn wacht ik nog af of er een grijze met zwarte chrono’s zou komen op 41mm, maar tot nu dus zonder resultaat.
Zou altijd kunnen natuurlijk, maar geen idee of ze die gaan uitbrengen. Ze zijn al een tijdje meer Avengers en Chronomats aan het uitbrengen, misschien binnenkort weer wat verse nieuwe Navi’s
Je kunt ook eens op C24 kijken voor land-/ AD-specials die misschien in de smaak vallen. Dat zijn vaak kleinere oplages in andere kleurstellingen.
Anders de grijze chronomat eens gaan passen? Vast ook wel een leren bandje voor te vinden. Ander sowieso top op metaal: AB0134101G1S2