Breitling Only Deel VIII

In lijn met de tint van het weer buiten …

28 likes

Dankzij Freddy is mijn laatste NA ook weer fris :slight_smile:

Voor en na:

27 likes

Graag bedank ik de kleine kinderen met hun anonieme vlagjes
Wie niet weet waar ik het over heb dank U, niets aan de hand.
De kinderen herkennen zichzelf wel.
Ik dacht dat ik op een forum met volwassenen zat.

Een echte GADA!

18 likes

Vraagje, ik heb een 24-20 band op mijn superocean maar er is weinig 24 aanbod qua bandjes die ik mooi vind.
Ik zag die gekleurde rubber bandjes met breitling tekst erop, alleen zijn deze 22-20.

Zijn er hier mensen die een 22-20 op een 24-20 hebben of sowieso een bandje met een kleinere maat gemonteerd hebben?
Zit namelijk te denken om gewoon een 22 te monteren en die millimeters te weinig voor lief te nemen (of is dit voor schut) of evt op te vullen met iets zodat de pennen niet zichtbaar zijn.

Ik zou het niet doen het zou mij mateloos storen
dan kun je beter wat verder zoeken :slightly_smiling_face:

Ik heb het al geprobeerd, maar dat trekt op niks en in feite zie je alleen deze ‘lege’ ruimte tussen de lugs :persevere:

2 likes

Bedankt voor de tip!

Die lege ruime opvullen met mini rubber ringetjes kan dit probleem oplossen. Twijfel nog om het te proberen

Je kunt ook een tang gebruiken om de twee lugs dichter bij elkaar te brengen, zodat je nog maar 22 mm overhoudt… :face_with_peeking_eye: :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Zonder en met rubbertje :joy::joy:

5 likes

Ziet er niet uit eerlijk gezegd. Maar thanks voor de foto’s nu heb ik een beeld.
Ik bedoelde van die mini O- ringen in dezelfde kleur als het bandje te proberen.

Toch jammer dat er zo weinig 24mm breitling rubber verkrijgbaar is.

En die Hirsch rubberen bandjes op Zoekresulaten » Horlogebandjes Bestellen? De Grootste Keuze bij Horlogebanden.com

Die zien er wel netjes uit (wel 100 piek!), nog niet int echt gezien…

1 like

Heb jij ook al op Chrono24 gezocht ? Er zijn nog wat oudere modellen te vinden (wel nieuwe) bij Chrono-Emotion in Duitsland

1 like

Oh shit, je zoekt 24mm , dit is 20 mm. Sorry

1 like

Breitling Bleu angels :star_struck: zijn er nog meer aanwezig op het forum?

28 likes

Die is mooi!!
Heb ik hier nog niet gezien :sunglasses:

1 like

Thanks voor het aanbod, 24mm moet ik hebben inderdaad.

Ja gezocht maar niets in rubber 24mm pinsluiting gevonden.
Prijzen lijken wel winkelprijzen, ondanks gebuikte items!

Je moet er van houden, maar wat een heerlijke unieke aerospace is dit toch!

24 likes