Ik haal de mijne er maar twee of drie keer per jaar uit, omdat ik er zo dol op ben en bang ben dat ik hem beschadig
Prachtig horloge
Een kleine anekdote van vandaag. In de voetbalkantine haal ik drie biertjes en zie dat de barman een SuperOcean 44mm met gouden bezel draagt. Toevallig heb ik vandaag mijn SuperOcean 42mm om, dus ik complimenteer hem met zijn uitstekende keuze. Hij merkt op dat we inderdaad bijna hetzelfde horloge dragen en pakt het pinapparaat.
Uit nieuwsgierigheid vraag ik of het de 44mm is, waarop hij bevestigend antwoordt. Maar dan komt het: “Die van mij is wel een stukje duurder dan die van jou.”
Heel even had ik de hoop een mede-liefhebber in het wild te treffen, maar helaas. Het blijkt toch meer het type te zijn dat je rondom de voetballerij tegenkomt: iemand die vooral wil shinen met een gouden klatser omdat “da kost duah jonguh”. Ach ja, ik druip maar weer af met mijn pauper Breitling
pfff wat een pannekoek om dat te zeggen
maar 8-900euries…is ook de moeite niet
Dat is dus duidelijk geen liefhebber, maar een eikel!!
Wat een sukkel!
Bizar… als het om de prijs gaat is het helaas geen liefhebber.
Lang leve de liefhebbersmerken.
De herkenbaarheid van Breitling is hetgeen mij meest stoort aan mijn Breitling.
Die gozer moet hier op het forum zitten, vermoedelijk vooral in het groene deel.
Dacht dat de rode plaat een verwijzing was naar de red light zone in Amsterdam hahahaha. Blijkt naar de Amsterdamse vlag te zijn dus…
Hang zelf meer richting de Rotterdamse kant dus dit horloge gaat er niet komen. Maar wel mooi horloge!
De rode dial vind ik erg mooi maar het goud had voor mij achterwege kunnen blijven.
Na bijna 1884 items doorgescrold te hebben dit exemplaar nog niet gezien.
Welke model is het eigenlijk