Breitling Only Deel VIII

33 likes

Een Headwind uit 2002.

Dan zul je niet lang de enige zijn, ik ben op jacht naar een perfecte full set Headwind of een Galactic 44, kortom een day-date dus :wink:

2 likes

Niet om je keuze te beïnvloeden maar ik ben een fan van de “a l’epargne” gemaakte wijzerplaten. Dus een zilveren of gouden schijfje waarvan een laagje word weggeëtst zodat de markers en tekst overblijven. Dit geeft een heel ander effect dan transfer printing achteraf. Volgens mij wordt dit proces door Breitling alleen nog maar gebruikt voor de klassieke Navitimers. De Headwind met blauwe en zwarte plaat hebben dit ook nog. De Galactic volgens mij niet.

31 likes

Volkomen juist.
Mijn voorkeur gaat uit naar een witte of zilveren dail.
De Galactic day-date heeft wijzers en indecis met een zgn. faux patina wat hem heel goed afleesbaar maakt. :sunglasses:

Mooi !!!

Huh ? Heb ik hem nou verwijderd?? :sweat_smile:
Nog maar een keer dan :see_no_evil:

23 likes

Blijft prachtig in groen😍!

1 like

Dank je :grinning:

1 like

Had je nog niet gefeliciteerd met die ge-wel-dig mooie SOH Sjaak :ok_hand:t2:
Komt echt super over op de foto’s!

12 likes

Dankje Frank, ik had jou ook al een tijdje niet gezien maar je bent er weer :+1:

1 like

Klopt , ben een tijdje minder actief geweest maar ben er nu weer vaker :smiley:

2 likes

Ik miste de foto’s van de groene al :wink:

1 like

Heb hem wel gewoon gedragen hoor , en de blauw/ witte ook maar had niet zoveel zin om foto’s te nemen en te plaatsen.
Maar zal ze nu weer wat vaker plaatsen :+1:t2:

2 likes

Prachtige Breitling!

26 likes

En nog maar 1 dan , omdat het maandag is :unamused:

31 likes

Wat een rare opmerking van die man.
Vertelde je hem ook dat ze 2e hands het zelfde opbrengen :rofl: en hij dus meer heeft verloren.

Nee hoor goed gedaan soms is het beter gewoon niks te zeggen, dat zegt uiteindelijk meer. Jammer dat het geen liefhebber was maar meer uiterlijk vertoon.

1 like

Ik heb hem gemist hier blij dat je hem weer plaatst😀

1 like