Dank je wel Tim
Ja inderdaad, dan ben je een horloge drager met de verkeerde motivatie in mijn ogen.
Ik vind de goude bezel nog steeds heel tof, zo tof dat ik overwoog om mijne om te ruilen voor de goude. Maar ben nu wel extra tevreden met degene die ik heb
Je hebt zeker een heel mooi horloge, maatje van me heeft ook met de gouden bezel en is zeker ook een mooi horloge. Maar goed op de 2 e hands markt zal die van jou of met goud waarschijnlijk geen verschil in prijs doen.
Dat gezegd, ik verkoop bijna nooit en koop alleen wat ik mooi vind
De volledig rosé gouden bestaat ook, online maar ontzettend weinig info of plaatjes over te vinden. Zal vast niets met de prijs te maken hebben…. Wel een leuk ding, maar niet 20K leuk .
Staal staat hem goed, maar goed dat hij niet verkocht is
Absoluut goed dat hij niet verkocht is. Ik merkte de laatste tijd dat ik toch meer een persoon ben voor stalen banden.
Wel een beetje spijt nu dat ik mijn stalen band van de SuperOcean 44 heb verkocht. Maar die hoop ik nog wel een keer opnieuw te scoren en voorlopig draagt hij ook lekker op rubber.
Wat is in jullie ogen de mooiste breitling tot 2k? Een gebruikt exemplaar is prima als hij maar niet heel erg beschadigd is. Mag best een opvallend horloge zijn maar niet te groot want heb maar bescheiden polsjes,draag nu bijvoorbeeld een tag heuer 41mm
In mijn ogen een Colt 44 Automatic en in jouw geval dan een Colt 41.
Op marktplaats vind je er wel een paar, helaas ook een aantal bij die vervelende veilingsite op marktplaats. Hier op het forum komen ze ook wel eens voorbij.
Staat een hele mooie 41 mm uit 2024 bij Ten2two ietsjes boven budget, maar dan heb je wat
Die met die witte wijzerplaat? Is idd wel een mooi exemplaar
Inderdaad, en nog garatie ook en voorlopig geen omkijken naar wat betreft servicebeurt.en daar kun je betrouwbaar kopen.
ik heb geen aandelen daar
Dat is zeker een mooie!
Er staat ook nog een mooie 39mm Breitling Chronomat Longitude daar. Je moet van geel houden en hij moet sowieso op leer.
Die had ik ook gezien, is ook een mooie hoor maar denk dat ik wel met stalen band zoek en mag best een beetje een “patser” horloge zijn. Heb al een net horloge namelijk