Als het alleen een Breitling boutique is niet,een zaak zoals Van Baal doet dat wel want die hebben ook andere merken in de winkel en een aparte Breitling afdeling in de winkel.
Nee op staal niet mooi.
Mijn Superocean heritage staat soms ineens stil.Heb hem deze week de hele tijd om behalve op bed en met douchen natuurlijk.Vanmorgen ook ,ik kom van bed en doe hem om en hij loopt nog en ik kijk later weer staat hij ineens stil.
Dit hoort niet zo toch?
Het is me nooit eerder opgevallen omdat ik redelijk vaak wissel van horloge.
Zal ik er mee naar de dealer moeten? Ik heb nog garantie tot 2028.
Ja.
Het mist een buisje denk ik.
In het middengedeelte zit een buisje wat ervoor zorgt dat de pin blijft zitten. Als dat buisje er niet zit kan het meer bewegen, gok ik.
Als je tot 2028 garantie hebt dan heb je het horloge dit jaar gekocht of heb je er extra garantie bij gekocht ?
Horloge zal sowieso naar Breitling moeten.
Dank.
Op dit horloge zat 4 jaar Breitling garantie als ik hem registreerde bij Breitling.Heb hem nu 2 jaar.
Maar even naar Van Baal als de vierdaagse gebeuren is afgelopen daar in Nijmegen…
Vrijdag, tijd voor onderhoud.
Lerenband op de Navitimer gezet en de stalenband op de Chronomat ![]()
Uiteraard beide pronkstukken gereinigd en gepoetst, ze moeten wel shinen uiteraard ![]()
Leuk schoonmaaksetje erbij, dikke onzin en veel te duur maar dat mag de pret niet drukken. Hobby kost nou eenmaal geld ![]()
Goed bezig Jeroen ![]()
En… zoute sticks horen erbij natuurlijk ![]()
![]()
Scherp ![]()