Breitling Only Deel X (Deel 10)

Alvast een foto van de nieuwe aanwinst; het NA-topic volgt nog.

28 likes

Wauw wat een knaller :star_struck:
Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!!!

1 like

Dank beiden! :+1:

2 likes

Mooie Breitling! Gefeliciteerd.

1 like

De banden zelf zijn vrij zeldzaam en niet goedkoop. Ik heb zelf een tijd terug een gewone rouleaux band gekocht en ben na aanschaf direct doorgereden naar Ed van Timefix (Akersloot). De kosten voor het opknappen van de band vielen mij alleszins mee. Zeker in vergelijk met de kosten voor het restaureren van een vintage Rolex jubilee band.

Ed heeft de band nagelopen en alle pennetjes en buisjes in de schakels vervangen. Het resultaat: een super strakke band die je met vertrouwen om je pols slingert!

Helaas geen ‘voor’ foto’s, maar dit is het eindresultaat:

30 likes

Super mooie band, maar de pilot zit mij beter.

Zowel de huidige (zonder micro) als de vintage zaten of wel te los of wel te strak. Bij gevolg beide weg gedaan.

1 like

Dank je wel!

1 like

Goedemorgen

18 likes

21 likes

Shiny sunday :sparkles:

19 likes

Dat herken ik wel ja.

Ik draag daarom afwisselend de pilot band en de rouleaux. De pilot draagt comfortabeler en oogt moderner, de rouleaux is voor de vintage vibes. :man_dancing:t3:
De Chronomat zelf kan beide goed hebben.

Voor het vergelijk:

15 likes

Klaar voor de race…

17 likes

Ik zweer bij een zwart lederen band op een gele Breitling, maar als ik jouw foto’s van de rouleaux zie gaat het toch wel erg kriebelen…… Fei Gao chronomat meets rouleaux! :blush:

17 likes

Op diaboliq paratroper laten of op leer of staal?

13 likes

Nog maar eens, nu echt om de pols (op maat gemaakt)

26 likes

@Pomerans misschien wordt het tijd voor een “mooiste Breitling van HF competitie”? Kan wat mij betreft lastig tippen aan al die Speedmasters maar we komen vast een eind.

2 likes

:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

Opzich wel, maar alle Breitlings zijn de mooiste :laughing::laughing::laughing:
Dan heb je ook meerdere topics nodig zijn:

• logo met wings
  • logo met alleen ‘B’
  • de meest sketchy model
  • vintage
  • enzovoort

Die zijn allemaal hetzelfde. Er zijn maar 2 verschillende modellen, 1 met gesloten caseback of een caseback voorzien van plexiglas :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

3 likes

Plaatje voornde sfeer

21 likes

Daar ben ik al eeuwen naar op zoek, heb je 'n refnr voor mij? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes