Breitling Only Deel X (Deel 10)

Lekker zomers vandaag

21 likes

17 likes

Oudere broertje :wink:

datum alvast vooruitgezet zodat hij zondag goed staat :+1:

16 likes

24 likes

20 likes

De black grenade weer even om!

15 likes

Gevonden in een rommellaatje bij mensen. Is dus niet van mij. Ze zijn op vakantie. Ik heb gevraagd hoe en wat. Misschien zeggen ze: neem maar mee. Zal wel weer niet.

15 likes

Van mij mag het :wink:

2 likes

Van mij ook :sweat_smile:

1 like

Nog een uurtje wachten en dan naar huis!!!
5 uur vliegen en 3 uur nog rijden, wordt pas rond middernacht. En kan ik eindelijk weer een Breitling omdoen :blush::blush:

2 likes

Sorry, foto vergeten :arrow_heading_down:

4 likes

En waar hang jij ergens uit dan ?

1 like

Hurghada Egypte. Ik heb geen horloge mee vanwege het risico.

1 like

Zou ik ook niet doen bij die Egyptenaren , als ze je kunnen bokke dan doen ze het , 100% . 1x Hurghada en 1 x Sharm el Sheikh , het land is super, mooi koraal mooie vissen maar zo zonde dat ze je op alle manieren proberen leeg te trekken.

3 likes

Gaaf! Ben niet zo thuis in de oude Breitling modellen, maar het heeft iets weg van mijn Toptime.

Jouw Casio’s zijn heel leuk, maar een upgrade mag wel een keer toch?

14 likes

Heel verstandig Jeroen :+1:

1 like

Heb je er ook altijd zo’n last van dat je al die aandacht van vrouwen krijgt met een Breitling om? Goed dat je monogaam blijft!

2 likes

Klopt helemaal. Ik heb het Casio spelletje bijna uitgespeeld. Er blijven nog over: vintage, G-Shock, Edifice automaten en een Oceanus. Forester lijn misschien. En voor mijn ‘Ripley’ heb ik nog twee A100’s nodig. Maar verder niks… :roll_eyes:

Ik kijk al een beetje naar Seiko’s, Timex, fieldwatches en fliegers. Chrono’s. Vandaag nog een Vostok gekocht!

1 like

Nog even en je haalt @BroederBill nog in!

1 like

De eigenaren van de Breitling Chrono-Matic 2111 gevraagd hoe het zit. De man heeft hem ongeveer 15 jaar geleden mogen kopen voor duizend euro. Hij weet wat hij nu waard is. Gaat regelmatig om de pols en heeft ook af en toe onderhoud gehad. Dus ik mag hem niet meenemen. Helaas. Mijn vriendjes vonden hem al aardig.

10 likes