Je bent toch niet geinfluenced hé Dan ![]()
Mooi klokkie hoor!
Je bent toch niet geinfluenced hé Dan ![]()
Mooi klokkie hoor!
Hahaha, nee.
Gaat wel in de verkoop
draagt wel heel erg super.
Ik vind hem echt top! Maar heb ook de 38mm. Kan goed op mijn pols maar snap dat je de 44 te vindt.
De 44mm past wel verrassend goed op mijn pols van 17cm dat was ook wel de reden dat ik m toch maar gekocht heb.
Kasten vallen mooi, de maatvoering op papier is wat spannend. Praktijk is totaal anders
Heel vet.
Blijft jeuken maar wil de skyracer echt trouw blijven .
Dan mag hij/zij er wel een beetje anders mee omgaan, i.p.v. in een rommellaatje te flikkeren graag met respect opbergen o.i d.
Die Skyracer past gewoon bij je Hans ![]()
![]()
Wat loop jij dan in de lades te neuzen van mensen van wie je niet eens weet of ze een vintage Breitling geregeld dragen? ![]()
Dit klinkt zó slecht dat het wel fake news moet zijn. ![]()
Dat was op hun eigen verzoek. Ik kon hier al jaren en had nog nooit in die laatjes gekeken. Ze vroegen aan mij of ik iets wilde zoeken.
Wat is dit nu weer voor een aanname. Ik vertel een eerlijk verhaal. Als je me niet gelooft dan dikke prima. Fijne dag nog.
Dus als ze zeggen, neem maar mee, dan zou je dat doen? Misschien nog wat verder rond snuffelen, misschien liggen er nog wat gouden munten verstopt.
Natuurlijk had ik hem dan meegenomen. En nee ik ga niet verder snuffelen dankjewel.
Welke is het geworden…? ![]()
Hahaha oriënteren. Vooral een vriend/forumlid die wilde kijken. Die neigt naar de Chronomat GMT in het groen.
Fantastisch horloge in het echt. En die band lijkt ook zeer comfortabel te zijn.
Ik was ook onder de indruk van de Superocean.
Teveel mooi spul ![]()
Ja dat klopt. Echter heb ik aan het eind van de dag de sporen van de band in mijn huid staan
. Het horloge is best zwaar. Met de Navitimer heb ik dat niet. Ik heb de Chronomat B01 ook in het groen en de kleur is echt fantastisch. Dan weer donkergroen, of zwart of sunburst.
Heb geen likes meer, maar bij deze ![]()