Breitling Only Deel X (Deel 10)

De 18mm rubbere band al binnen? Hoe bevalt ie?

:ok_hand:

1 like

Ik lees het nu pas :flushed::flushed:

Tudor fans hebben humor, die snappen dit wel :laughing::laughing:

1 like

Deze is echt een oer-echte Breitling, you love it or you hate it. Maar ‘i love it’ :heart_eyes:

Heb een tijd geleden zo één met blauwe plaat mogen dragen, spijtig genoeg ondertussen gestolen…

20 likes

GESTOLEN??? De T@ringlijers

Echt een beauty
Jij maakt ook prachtige foto’s
Chapeau

2 likes

Heb ik ook…. Een bosje of Trio Breitlings

28 likes

Haha lekker!! :ok_hand:

1 like

Ik heb de mijne al enkele maanden niet meer om gehad….zit eraan te denken om hem te verkopen… :grimacing::grimacing::grimacing:. Maar het is zo’n prettig horloge

2 likes

Wacht nog even :wink:

Ik ook alweer na een dag weer dragen het is wat.

Dan houden.

1 like

Daar krijg je spijt van!!!

1 like

Denk het ook gewoon houden en dragen.

1 like

Ik word wel arm sinds ik op dit forum (met vorige account meegerekend). Mijn horloges waren nooit duurder dan 100,-

Vervolgens koop ik een Astron van 2100,- omdat ik geslaagd was. Hier heb ik heel lang over na moeten denken vanwege prijs… Vervolgens gaat het helemaal mis. Eerst de Navitimer, een half jaar later een Chronomat.

Moet toch ook maar even een andere band bij de Chronomat. Die Vervolgens zo goed bevalt dat ik binnen afzienbare tijd ook een band voor de Navitimer koop… Ik loop helemaal leeg.

En dan denk je dat dat alles is, maar nee… Praat ik gewoon over een horloge van 20.000,- alsof het een pakje boter is. Die er vermoedelijk, de kans is heel groot, aan het einde van dit jaar aan de collectie wordt toegevoegd :flushed::flushed::flushed:

Ik heb hulp nodig, serieus.

7 likes

Gisteren opgehaald. He tis uiteindelijk wel die met Breitling logo geworden. Die andere bestaat niet. Daar hadden ze zich in vergist. Hij zit er goed en vind hem leuk staan. Goeie service van Eugene van Baal. En ee leuke winkel om eens te gaan kijken!

21 likes

Meteen ook even deze twee beauty’s gepast:
Heeft iemand van jullie deze? Bevalt ie?

17 likes

Staat goed de band word na een tijdje dragen soepeler. Voor het mooie zou ik er een zwarte gesp aan zetten.

1 like

Denken jullie?

Zo jullie hebben mij snel overtuigd!!!
Ik heb een jaar of 4 al eerder een Endurance weg gedaan en toch weer 3 jaar geleden 1 gekocht!

Dan zal ik hem eens naar Breitling sturen om hem een beurtje te laten geven

Dank jullie

3 likes

Heb deze gehad.

Was iets teveel glim voor mij.

17 likes

Zwarte gesp mee eens

Niet vergeten foto’s te sturen :laughing:

Graag gedaan!!! Goede keuze :blush:

1 like

Wel gepast, maar ik was niet overtuigd.

Maar ze staan jou wel goed!!!