Weetje er of een originele op kan in het zwart? Ik vind het nu niet storend, deze heeft dezelfde kleurs als de knoppen.
Dankje! Ik dacht dat ik de niet chronograaf mooier vond op plaatjes, maar in het echt vind ik de chronograaf toch mooier.
Zeker met de B01, daar ben ik uiterst tevreden over.
Ik vind hem je erg mooi staan!
Tof! Wat kostte ie nou?
Ik ga hem ook bestellen ![]()
190 euro met gesp uiteindelijk.
Ik zal je helpen…
Als je dat horloge graag wil hebben, gewoon kopen als je er de centen voor hebt ![]()
Nog verder de afgrond in ![]()
![]()
Nog niet, ik heb straks een gelukje eind van het jaar.
Kijk, mooi iets om naar uit te kijken ![]()
Vandaag, met de overgang naar zomertijd, heb ik mijn Aerospace B70 ingesteld en merkte ik dat de achtergrondverlichting het niet meer doet. ![]()
Zou het een lege batterij kunnen zijn? Het horloge is van december 2024, dus het is een jaar en een paar maanden oud, en ik gebruik de functies vrijwel nooit, behalve de achtergrondverlichting om het display af te lezen. ![]()
Volgens de handleiding slaat de secondewijzer elke 4 seconden over bij een bijna lege batterij… maar dit model heeft geen secondewijzer. ![]()
Batterijtje mag toch 2 jaar wel halen, zou ik hopen.
Als je hem bij de AD binnenbrengt krijg je meteen de ‘upgrade’ naar nieuw uurwerk denk ik. Zou dat sowieso doen voordat de garantie afloopt…
Ik zal het hiervoor moeten laten nakijken, maar ik denk ook dat het snel is voor de batterij.
Eigenlijk wil ik niet dat ze de module vervangen; de nieuwe heeft een lelijke plek precies ter hoogte van de as van de wijzers, en ik vind dat er niet mooi uitzien.
Maar goed, ik heb garantie tot eind 2028, dus geen paniek.
Toen gekocht…? Misschien is het horloge een jaar eerder gemaakt en dan zou het mij niet verbazen als het toch de batterij is.
Gelukkig heb je nog garantie!!
Dat zal het inderdaad zijn, horloge ligt vaak natuurlijk ook een tijdje bij de AD.
Volgens mij is de productie van dit model begin 2024 gestart.
Ik heb jullie advies weer nodig ![]()
De Navitimer die ik heb wordt geleverd met een stalen- of lerenband (goudbruin 1059). Helaas is deze band nu niet meer leverbaar, hoelang dat gaat duren weet ik niet.
Nu is wel de 1051 leverbaar, dat is ook goudbruin maar dan zondet witte stiksels (zie foto’s)
Wat zouden jullie doen? Wachten op de 1059 of gewoon de 1051 bestellen?
Dit is de 1059
Dit is de 1051
Alvast bedankt!!!
Ik zou zeker wachten op de 1059, maar goed is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik heb ook het idee dat de 1059 wat dikker ( bombé ) is dan de 1051, maar kan het mis hebben.
Inderdaad, die witte stiksels horen een beetje bij de Navi ![]()