Breitling Only Deel X (Deel 10)

Knap speurwerk :smiley: :+1:

2 likes

En 1 van 20 zie ik. Die zal niet op Chrono staan.

1 like

Niet op Chrono wel op eBay, daar heb ik hem gevonden.

4 likes

En gekocht ook?

1 like

22 likes

Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
Dikke :100:

Nee hoor, mijn voorkeur gaat uit naar de Aerospace EVO, maar die heb ik alweer verkocht. Ik vind het gewoon leuk om horloges te identificeren op foto’s en in films.

2 likes

Wie wilt iets blauw?

26 likes

25 likes

Die linker blijf ik mooi vinden en had ik begin dit jaar bijna gekocht als, mogelijk tijdelijke, opmaat naar een blauwe Datejust met oyster band. Mede omdat ie best veel op een blauwe DJ lijkt vind ik.

En dan gaat het soms ineens zo maar anders en sla je een stap over…

Maar blijf hem mooi vinden en ook nog niet uit het oog, al zal er dan wel ƩƩn horloge uit moeten omdat ik nu inmiddels wel zeker weet dat ik een 2 piece collectie wil blijven voortzetten. Maar of de B-1 ooit het nest gaat verlaten betwijfel ik…

Wat een ā€˜problemen’…:roll_eyes:

4 likes

Ik doe 10 piece…en een beetje :innocent:

Dus dat kan ook nog altijd.
Two piece collectie…en een beetje… :muscle:t3::+1:t2:

4 likes

Een multi piece collectie heb ik ook nog wel een beetje als ik de 4 G-shocks en de Seiko Sammy mee tel. En nog een Breitling Wings die ik niet meer draag omdat ie me te klein is (38mm).

Maar vind het best fijn dat ik nu maar uit 2 luxe horloges hoef te kiezen. Hoe absurd en ā€˜lekker boeien’ dat ook klinkt realiseer ik me…:face_with_peeking_eye:

4 likes

Ik vind dan dat bandje makkelijker door de passanten gestoken kunnen worden.

1 like

Ik snap jou…

1 like

:pray:t2:

1 like

Maar dat doe je toch ook niet bij een gespsluiting, die vouwsluiting gaat met de tekst verkeerd om op dezelfde manier door de passanten?

2 likes

Bij een normale gespsluiting buig ik de band ten alle tijde in een heel scherpe bocht, daarvoor heb ik een vouwsluiting aangeschaft zodat het bandje langer netjes blijft.
Met lange band op 6 en vouwsluiting liep ik te klooien het vlot om te doen, met lange kant op 12 gaat het vanzelf.

1 like

Ik draag bijna alle bandjes met de lange kant op 12.
Dus de gesp op 6. Valt de kast mooier en idd makkelijker in de passanten te steken…
Behalve custom op maat gemaakte bandjes.
Staal heb ik op 6 ook altijd erg kort, valt de kast mooier.

Vouwsluitingen verdwijnen bijna altijd in het bandenkistje en komen er zelden uit.

De vouwsluiting van de navitimer heb ik terug verkocht aan de AD… gebruikte ik toch nooit… alleen de doorn sluiting gebruik ik.

2 likes

Haha mooi hoe het hoofd van een horloge verzamelaar werkt.

Ik vind het een tof horloge.

19 likes

Wellicht gaat ik het met een gesp nog is proberen, het voelde wat onnatuurlijk aan.

2 likes