Breitling Only Deel X (Deel 10)

Deze Premier mag niet verkocht worden door een Boutique. Alleen via e-Boutique… Dus ik kan het horloge niet in het echt zien. En ik ga niet iets kopen van 20k voordat ik het gepast heb etc.

Wat ik vervolgens weer vreemd; bij een aanbetaling van 30% wordt het horloge WEL geleverd bij een Boutique naar keuze.

Ik heb aangegeven dat ik eerst het horloge wil zien en om hebben gehad voordat ik ook maar iets besluit.

Er is tussen mij en e-commerce van Breitling al veel contact geweest, maar omdat e-Boutique weer iets anders is dan de “gewone” Boutique is het dus niet mogelijk :face_with_symbols_over_mouth:

Van Hell in Apeldoorn heeft ook van alles geprobeerd, maar krijgt het ook niet voor elkaar.

3 likes

Tweedehands markt in het oog houden. Want Breitling zonder korting is ook niet de beste move.

1 like

Op Chrono staan er 3. Maar nergens beschikbaar en ik heb contact gehad met Uhrinstinkt en helaas niet voorradig. Terwijl die wel als voorraad te koop staat (zonder foto’s).
Er zijn maar een paar van gemaakt en daarom zeer lastig.

De lol is er inmiddels al wel een beetje af.

Vandaar een blauwe en gouden Premier gepast om toch een beetje een beeld te krijgen

Samengevoegd is dit :joy::joy::joy:

9 likes

https://www.schaapcitroen.nl/brands/breitling/premier/b01-chronograph-354500/

Deze gecontacteerd?

1 like

Nee :scream:
Ik ga uitzoeken waar de ligt!!!

Bedankt voor de GOUDEN tip!!!

1 like

Maar je hebt toch wel het voordeel dat je 14 dagen retourrecht hebt via online aankoop?

1 like

En weet je het al? Schaap heeft zijn Breitling boutique in Rotterdam. Grootste kans daar :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb een bericht gestuurd en nog geen reactie.
Woensdag ben ik weer terug in NL en kan ik mooi nog even op pad :ok_hand:t2:
Rotterdam is wel een aantal uren rijden :sweat_smile:

2 likes

11 likes

Zit hij al om de pols?

1 like

Nee helaas :sweat_smile:
Ik ben nog op vakantie :joy:
En er is nog geen reactie van :sheep:&:lemon:

Kleine cross post. De Avenger z’n zomer outfit weer aangetrokken. :white_heart:

19 likes

Ja hij ligt in Rotterdam. Donderdag of vrijdag ga ik heen.
@Kad nogmaals bedankt!!

Ik stuur z.s.m. de foto’s :blush:

5 likes

Ze kunnen hem ook naar een zaak dichterbij sturen

1 like

Dat gaat nog zwaar worden tot donderdag of vrijdag :wink:

1 like

Met de blackbird in t zwembad

10 likes

X-post vanuit m’n andere hobbytopic!

9 likes

Aha, het groene gazontopic. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Jíj́ snapt ‘m! :kissing_heart:

2 likes

Ik ben op vakantie alleen bezig met horloges :joy:
Als ik ook alleen was, ging ik nooit weer op vakantie :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Morgen bel ik met s&c, misschien willen ze wat foto’s sturen. Woensdagochtend ben ik weer thuis en maak ik een afspraak

1 like