Ik lees dit en denk, “Nee he, gaat Breitling nu ook al moeilijk doen?” Is toch te gek? Je wil graag als fabrikant horloges verkopen, maar je maakt het nagenoeg onmogelijk met de gedachte dat je daarmee vraag en schaarste aan het creëren bent. Dat gezegd hebbende, voor Rolex werkt dat blijkbaar prima. Jammer dat Breitling nu ook al zo moeilijk gaat doen.
Ik weet niet of net zo gaat als bij Rolex. Het schijnt specifiek voor de “capsule” te zijn, die worden normaal alleen online aangeboden. Waarom er dan wel één bij
&
ligt is voor mij ook een vraag ![]()
Capsule collectie is wat anders dan Online Exclusive.
Capsule kan zeker ook bij BTQ verkocht worden, maar er zijn ook uitzonderingen.
Breitling heeft LE , LE Online Exclusive, LE BTQ Exclusive , Capsule Collection , Country LE, etc
Soms denk ik…
Deze heb ik echt nodig…
Vermoeiend.
Doen het helpt echt! ![]()
Moet je hem eerst even aanbieden aan ikke. Voed de impulsiviteit enorm…
Zojuist contact gehad met de Boutique in Rotterdam. Er worden foto’s voor mij gemaakt en z.s.m. naar mij verzonden ![]()
![]()
![]()
Ik heb zomaar het vermoeden dat er volgende week een NA wordt geschreven ![]()
Jeuj!
Misschien stoute schoenen aantrekken en vragen of ze er 30% vanaf kunnen halen net als zn stalen broertje:
https://www.schaapcitroen.nl/brands/breitling/premier/b01-chronograph-330294/
Dat wordt niet eerder dan november, ik moet wachten tot de woekerpolis wordt uitbetaald ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou idd niet de volle prijs betalen voor een breitling
Kan je het nummer naar mij sturen in een prive bericht? Of mag dat openbaar?
Ga naar outlet roermond/breitling store/ even nummer opzoeken/toevoegen, en dan vervolgens op winkelicoontje drukken. Krijg je als goed is voorraad te zien
Is gelukt! Thanks voor de tip👌