Breitling only topic!


Wat een beest. Vind hem heel gaaf toch denk ik dat als ik eindelijk in blauw mag posten. Deze klatser teruil aan bied voor iets dat makkelijker dagelijks draagt op mijn bescheiden pols. Of houden? En iets erbij😂 keuzes

11 likes

Colt 41 perfect voor kleine pols ik zou wel voor een iets ouder model gaan opgelegd logo en de mooie case back.

2 likes

Hier de Colt 41.

9 likes

Vandaag bij de AD geweest en de nieuwe 42mm soh toch maar 2 jaar garantie ivm tudor movement

Even gepast
Bevalt mij nog meer dan ik had verwacht

2 likes

Dat kan niet kloppen of is er inmiddels weer een nieuwe variant op de markt? Toen ik aanvankelijk oriënteerde naar een Breitling (het is uiteindelijk een Omega geworden), informeerde de verkoopmedewerker mij nog dat de SuperOcean Heritage een garantietermijn van vijf jaar heeft.

Ik kom er net vandaan. En en mijn oren werken toch nog echt prima hoor :grinning:

Is officieel geen inhouse

Jawel. :thinking: Ach, it doesn’t matter. Leuk is leuk.

Mijn garantiekaart liegt ook niet😛

4 likes

Nee inderdaad

Nou dan staan er daar een paar die er niet horen te staan.
Zijn ze met 2 man uit gaan zoeken. En nog verkeerde info meegeven aan de klant.

Moet toch echt niet kunnen lijkt mij

2 likes

Foto ?
Ook de zwarte ?

Erg vreemd idd. Op website Breitling staat overigens ook 5 jaar bij de handleiding van het type horloge.

2 likes

Ik heb de blauwe zie Posts hierboven.

Bij van willigen spreken ze ook over 5 jaar. Let op, Breitling geeft wel aan dat de seals na 2 jaar wel vervangen dienen te worden om de 5 jaar Garantie te kunnen behouden.

Misschien zijn de verkopers daar mee in verwarring?

2 likes

Moet niet kunnen toch ?

Pertinent niet!
Maar het zou een oorzaak kunnen zijn.

1 like

draaien en draaien om die wings maar te laten POPPEN.

Alstu,

10 likes

Hatseflats omg is dit GAAF.
Ik denk ga ff lume shots maken, maar Oe wat gaaf bij de navitimer. Wauw

Niet geknipt

19 likes

Die Navitimer is echt fotogeniek :ok_hand::heart_eyes:

1 like

Echt he.
Ik doe geregeld mijn best voor een mooie horloge foto.
Maar bij deze Navitimer is mislukken onmogelijk.

1 like

Hopelijk kan ik dat deze maand ook doen :slight_smile: ga van mezelf geen film maken…

https://youtu.be/kaG4V5kHu4k

3 likes

20 likes