Breitling only topic!

A17340 om de pols :slight_smile:

8 likes

Say whuaaaat? Dat is toch juist een voordeel :smile:

2 likes

Ook de reden dat ik voor de gmt koos, vanwege zijn geringe dikte tov de gewone avenger :laughing:

2 likes

De heritage lijn blijf ik geweldig vinden. Wissel bij de mijne vaak tussen de mesh en leer. Daarmee heb je bijna twee horloges, hele verschillende uitstraling.

Had trouwens ook wel verwacht hier meer van de Premier modellen te zien. Vallen die toch niet zo in de smaak?

10 likes

Ik heb poosje terug eentje om de pols gehad, prachtig bij de AD. Was een spontane actie.
Verkoos toen om de Rolex Explorer te kopen, die zat al langer in het hoofd. Meteen daarna de Colt Skyracer gekocht…
Paar weken daarna is de Navitimer gekomen.
Maar, de premier zit nog zeker in mijn hoofd maar wil even de rem erop houden. Gaat wel heel snel allemaal .

1 like

Onlangs de soh in 44 en 46 om gehad. De 46 viel mij echt niet tegen. Zwart of blauw is lastigere keus… aangezien de colt al blauw is neig ik naar zwart maar ben er nog niet uit. En ja, de premier modellen…zie ze alleen in de etalages staan eigenlijk.

Deze gepast, was wel onder de indruk van de nieuwe Superocean 42…

7 likes

Blijft een geweldig merk.

5 likes

Super hoe ze die split chrono gemaakt hebben met de derde pusher in de kroon. Andere merken zetten er eentje op de kast bij…

16 likes

Ten2Two heeft een nieuwe liggen.
Mooie klok en hij heeft nog Wings.

2 likes

zonnetje om de pols.


16 likes

Ja, MET wings!! :muscle:

Had um al gezien bij Jaap, thanks!

2 likes

Hoeveel mm is deze? 42mm?

1 like

Most beautiful Breitling in the world since the history of the world.

1 like

Even wat cross posts. Deze foto’s horen hier ook in.

14 likes

BAM.

Mijn dank is groots… namens mij en vast ook namens Breitling.

yes, dit is de 42

1 like

Vrijdagmiddag, proost!

9 likes

Ik heb geen aandelen: 250 euro voor een complete Breitling verkooptafel lijkt me een erg scherpe deal.
gaaf als bureau…

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

3 likes

mijn old skool liefde.


8 likes