Breitling only topic!

Zeg eens eerlijk, had je zojuist klamme billetjes en een vochtig voorhoofd?

Heel eerlijk? Nee.

1 like

No worries. Als ie gaat rammelen heb je te ver gedraaid

1 like

Dat klopt.

1 like

Ja!

1 like

Ik snap die handopwind functie niet zo heel goed…
Wanneer ik het horloge pak, op tijd zet en om doe dan loopt ze al vrolijk en zonder gehaper door.
Opwinden nog niet als een nodige functie ervaren.

Vind het wel een leuk ‘geluidje’ dus draai er soms enkele slagen aan. Gewoon omdat het kan en leuk doet klinken…

Dus mijn vraag, waarom zit die functie op verschillende horloge.s?

Soms wissel ik voor een dag. Dan wind ik hem een beetje op zodat ik hem een dag later niet weer op tijd hoef te zetten.

Zo… band op maat en meteen een service laten doen; Schoongemaakt en aan alle schroeven locktide.

Gr. Roel

12 likes

OK. Ik snap hem.

Moet eerlijk zeggen dat ik hem als ik hem bijv alleen de avond op de bank om doe en dan pas weer de volgende avond pak hij gewoon nog netjes doet lopen.
Meestal haal ik hem uit de horloge doos, loop de trap af en zet hem dan beneden op tijd. Door het pakken en traplopen is het horloge al heerlijk aan het tikken.

Die gang reserve wordt vast minder met de tijd en dan zal de op wind functie vast steeds een nuttige optie worden.
De breitling heeft net groot service gehad en alle andere horloges zijn nieuw aangeschaft en dus nog heel jong.

Je bent wel helemaal ‘waus’ van je klokje hè :smile: (goed bedoeld)

2 likes

Jep

2 likes

10 likes

om hem op te winden nadat je hem dagen / weken / maanden niet om gehad hebt

Kerstfoto :smile::+1:

21 likes

Dit is toch wel echt een van de mooiste!

2 likes

Navitimer vanavond. Wat een bruut horloge aan de stalen band. Ik vond die schuine Navi banden altijd wat vreemd maar eenmaal op de pols kwam de klik.

Gr. Roel

8 likes

idd , het origineel is onovertroffen !! :wink:

10 likes

Zo gaaf die heritage, als merk echt nog ondergewaardeerd als je het mij vraagt.

3 likes

11 likes

Nog een dagje Navi!

Gr. Roel

12 likes