Boven Martijn
Onder ‘live’ shot van een Avenger GMT II
Of ik moet naar de Pearle, of Breitling is wat slordiger geworden met afwerking…
Boven Martijn
Onder ‘live’ shot van een Avenger GMT II
Of ik moet naar de Pearle, of Breitling is wat slordiger geworden met afwerking…
Het is een chronospace automatic.
Ik vind de details, of het gebrek er aan, wel heel treffend op de foto van Martijn. Wellicht kan hij een typenummer delen om mijn ongelijk te bewijzen. Ik hoop het voor hem 
Nee man 
Had het even bij de Breitling Owners Club gevraagd omdat ik het wou weten haha. Zeiden allemaal hetzelfde.
Nu even door googlen komt-ie er uit ja. Nieuwste model Chronospace en een hoop geld voor een Quartz, maar wel erg tof.
Ik niet gezegd dat-ie nep was, maar hoe dan ook, leuk om weer wat geleerd te hebben!
Al was het leuker geweest als TS dit had laten zien Met meerdere foto’s en een uitleg. Neem aan dat je trots bent als kersverse eigenaar en tevens de eerste eigenaar van dit model op hf.
Ja idd ik kende dit type ook niet hoor. Maar een quartz? Is toch een automatic?
Ik ben nog steeds niet overtuigd. De wijzers van de chrono wijken af qua kleur en de crownguard lijkt ook niet helemaal lekker…
Wat een familie
… Zo tof om te zien dat het neefje van de blauwe versie nog steeds met zo enorm veel plezier gedragen wordt
!!
Ik ben wel overtuigd. Het is alleen een foto die lijkt te zijn genomen in een half verduisterde kamer met een antieke telefoon.
Jawel, maar kwam ook deze tegen:
Nu ook nog TS iets kwalijk nemen? 
Ik ga mijn posts niet aanpassen (ik ben daarin vrij stellig) maar als ik het mis heb dan incasseer ik alle kritiek als een man 
We (lees ik) mogen toch sceptisch zijn, Ben?
Zelf vind ik het leuk om zo nu en dan een ander iets bij te leren.
Neem hem derhalve niks kwalijk, maar had het wel leuk gevonden, zoals aangegeven.
Hou je olie dus maar bij je 
ja, tis al laat 
Maar fair enough. Ik zal minder sceptisch zijn 
Je gaat nog wel wat nieuwe modellen zien komende tijd denk ik. Navitimer 8 is schitterend (smaak) maar er zijn ook modellen die ehhh tsja:
Idd sommige zijn prachtig en sommige niet, maar dat waren met de oude modellen ook zo vind ik.
Maar goed welk merk heeft dat niet, gelukkig verschillen smaken per persoon. Anders was er geen horlogemarkt categorie nodig