Bril-fucking-jant!
Ehhhh… nee.
Je kent een model niet, dus dan is het vast een nepper. Bedankt mannen.
Ik heb er twee bekeken, waarvan 1 met factuur van S&C… Die staan dan ook bekend om hun mooie replica’s
Hey, leer ons en maak ons wijzer!
Dus ik neem aan dat je hem voor je hebt liggen. Meer foto’s en een typenummer?
Iemand hier ervaring met de chrono matic toevallig? Bljft steeds op mijn radar terugkomen. Mooi ding!
Sorry Martijn maar ik zou niet te hard om je heen slaan. Kijk eens goed naar het opgelegde Breitling logo. Dat klopt - helaas - voor geen kant.
Het opgelegde logo ziet er hetzelfde uit als de mijne… maar ik ken het model ook niet.
Boven Martijn
Onder ‘live’ shot van een Avenger GMT II
Of ik moet naar de Pearle, of Breitling is wat slordiger geworden met afwerking…
Het is een chronospace automatic.
Ik vind de details, of het gebrek er aan, wel heel treffend op de foto van Martijn. Wellicht kan hij een typenummer delen om mijn ongelijk te bewijzen. Ik hoop het voor hem
Nee man
Had het even bij de Breitling Owners Club gevraagd omdat ik het wou weten haha. Zeiden allemaal hetzelfde.
Nu even door googlen komt-ie er uit ja. Nieuwste model Chronospace en een hoop geld voor een Quartz, maar wel erg tof.
Ik niet gezegd dat-ie nep was, maar hoe dan ook, leuk om weer wat geleerd te hebben!
Al was het leuker geweest als TS dit had laten zien Met meerdere foto’s en een uitleg. Neem aan dat je trots bent als kersverse eigenaar en tevens de eerste eigenaar van dit model op hf.
Ja idd ik kende dit type ook niet hoor. Maar een quartz? Is toch een automatic?
Ik ben nog steeds niet overtuigd. De wijzers van de chrono wijken af qua kleur en de crownguard lijkt ook niet helemaal lekker…
Wat een familie … Zo tof om te zien dat het neefje van de blauwe versie nog steeds met zo enorm veel plezier gedragen wordt
!!
Ik ben wel overtuigd. Het is alleen een foto die lijkt te zijn genomen in een half verduisterde kamer met een antieke telefoon.