Breitling only topic!

Damn die TopTime is echt heel mooi, zelfs met van die "waardeloze foto’s ". :wink:
Had ook niet verwacht dat zo’n soort bandje daar goed bij zou staan…

Staat hem wel vind ik.

15 likes

Helemaal mee eens!
Brutale vraag wellicht maar voor wat voor prijzen(ongeveer) gaan dit soort modellen?(mag ook via pm)

@cash Waarom soms wel en soms ook weer niet de tekst “Swiss made” voorkomt op de wijzerplaten.
Toch zelf maar even vlug opgezocht terwijl ik erover nadacht :smile:

De geruchten gaan rond dat het enkel om esthetische reden ging dat Breitling vanaf ca. 2000 gestopt is met die tekst er nog eens bij te zetten want op de achterkant staat al de gravering “MANUFACTURÉ EN SUISSE”

En dus hebben ze dat wellicht een tijdje achterwegen gelaten, maar nu staat het wel weer op de nieuwe modellen.

1 like

Prachtig horloge :wink:

1 like

Helemaal mee eens, ik vind sommige leren en rubber banden wel mooi staan maar zelf zou ik dat niet dragen omdat ik dat niet fijn vind dragen.
Op m’n SKX voor in de zomer heb ik wel een rubberband gekocht hier via het forum om te proberen maar anders zou ik dat nooit omdoen.

1 like

Aha! Thanx voor de info. Wist ook niet dat er modellen waren zonder swiss made. Weer wat geleerd!:+1:

1 like

Even uitwaaien in Koksijde

11 likes

Iemand al een beetje nerveus?:wink:

6 likes

10 likes

Zojuist aangeschaft maar nog niet binnen (nog lang niet binnen, komt uit Japan) maar toch maar even wat foto’s van de leverancier. Eigen plaatjes komen wanneer de SuperOcean binnen is :slight_smile:

10 likes

Ziet er goed uit op de foto’s. Jammer fat de dag/datum niet in het Japans zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Japan gaat redelijk snel hoor. Zeker als je dhl of zoiets hebt voor de verzending. Collega heeft zijn horloge ook uit Japan laten komen en ging beet snel. Al is iedere dag er natuurlijk een te veel als je zo’n mooi klokje verwacht!

Zeg dat wel. Kan echt heel lang zoeken en heel lang twijfelen maar als je dan de knoop doorhakt kan het niet snel genoeg gaan. Verzending is met Japanpost EMS, met PostNL als partner dus we wachten ongeduldig :wink: af.

1 like

Best Tante Riekie,

Waar koop je dezr horloges doos/koffer.

Mvg,

Tim

@Bibo Dat zal je aan @Tuur1968 moeten vragen. Doos is niet van mij. Ik had alleen gereageerd.

Arlanda Airport Terminal 5 hangt vol met deze klokken:

2 likes

Superquartz? :joy::joy:

1 like

Ik mag ook eindelijk meedoen hier. M’n Colt 44 automatic op professional III.

21 likes

Mooi hoor!