Breitling only topic!

9 likes

4 likes

Weer terug van weggeweest! Geweldige after sales van Breitling Nederland.

11 likes

Al met al een klein weekje vanuit Japan (weekend meegerekend) dus dat valt best mee :thumbsup:

12 likes

Vraag aan de experts. Is het goed dat mijn dagaanduiding langzaam verschuift naar de volgende dag aanduiding of moet dat in een keer van 23:59:59 naar 00:00:00 gebeuren?

Ik heb de witte/champagne genomen op een professional 1 band, nu nog op zoek naar een bruine band met vouwsluiting.

6 likes

mini breitling van de vrouw.:nerd_face:

4 likes

Begint de dag al met verspringen om een uur of 6? Dat is wel heel snel al.
Het gaat inderdaad niet zoals bijvoorbeeld een Rolex precies om 12 uur.
Normaal gesproken zou je toch verwachten dat de datum tussen 10pm en 2am naar de volgende datum gaat.

1 like

Ziet er goed uit . Wat hebben ze gedaan ,opgevuld of een nieuwe kast gekregen ?

Deze Superocean van het weekend mogen bewonderen. Uiteraard kon ik het niet laten om fotoā€™s maken.

15 likes

word je autoverkoper?

1 like

Flauwe reactie :thumbsdown:

Ik ken Gio door en doorā€¦ ik heb deze aanwinst vandeweek ook al prive met hem besproken, het is een plagerijtje (raar woord) @Marc_B1

:+1:

2 likes

Ik heb een Superocean maar die springt exact op 00.00.00 naar de volgende datum

2 likes

@diverman en @Davy91: wellicht moest mijn SuperOcean nog Indribbelen maar nu beginnen dag en datum vanaf 23:45 te bewegen. Klokslag 00:00 verspringt de datum, de dag doet er wat minuten langer over.

1 like

De dag heb ik geen idee van, ik heb namelijk geen dag aanduiding.

1 like

Voor mij eindelijk mā€™n eerste post hierā€¦superblij mee !

20 likes

Ik bedoel niet dat hij precies om 12 uur moet verspringen, maar de datum verspringt binnen een enkel moment. Als je even knippert met je ogen heb ie het al gemist.
Ik heb lang geleden wel een horloge gehad met een ETA die dag en datum aanduiding had. Daarbij gebeurde dat op dezelfde manier.
Het kan zijn dat breitling hun eta werkjes tegenwoordig ook zo aanpast.

1 like

Deze foto is van 3 jaar geleden. Daarna ingeruild op een Omega Planet Ocean.

Sinds twee weken weer in bezit. Het leuke is dat het precies dezelfde Breitling is :grinning:

15 likes

Ik zou dat best kunnen hahaha @frenk