Breitling only topic!

10 likes

Blijft gaaf! :+1:t2:

1 like

10 likes

Hij ligt te wachten op een mede forummer maar wat is titanium toch gaafšŸ˜

10 likes

Wat!!!?

Ik probeer je bij te houdenšŸ˜‚

1 like

Dank je wel!! Is het zeker! Maar ik aas op een Rolex al een tijdje maar dan zou ik deze wel moeten verkopen.
Heb helaas niet een dikke bankrekening:-)) anders had ik
hem gehouden.

Denk dat het wel makkelijker is om hem nu te verkopen nu hij nog ongedragen is en onder garantieā€¦

Ik zit te denken aan een submarinerā€¦

Nieuwe member hier! :smile:

Ik zal me snel even goed voorstellen met een NA van mijn pas gekochte Colt 44 Automatic. Ik heb deze gekocht op de zwart rubberen Diver Pro Strap met gesp. Na een tijdje dragen begon ik toch te twijfelen. De strap met gesp was in het laatste gaatje nog net te groot voor mijn blijkbaar kleine pols waardoor de kast steeds naar 1 kant trok. Toen ik hem kocht werd verteld dat dit door het stijve rubber kwam wat losser zou worden, maar ook zit de gesp niet op mijn pols maar meer aan de zeikant. Gewoon te veel ruimte dus. Ben wat gaan vragen en doen bij de bekendere zaken en kwam er op neer dat een vouwsluiting met Diver Pro 3 rubberband veel relaxter draagt en helemaal voor mij beter op maat zal zitten. Hier ook veel fans en voorstanders van de vouwsluiting van Breitling?

Heb nog een extra gaatje laten maken in de diver pro 3 band, daar heb ik een beetje spijt van. Daar kan ik nog iemand blij mee maken misschien als ik een nieuwe band heb. :grinning:

1 like

De band met vouwsluiting is helemaal top. Heb hem op mijn Superocean II 42

Als de band te groot is wat voor pols maat heb je dan? Is die 44mm dan ook niet te groot?

9 likes

Goed om te horen! De hoogglans versie zo te zien? Begreep dat er ook een brush versie is. Aangezien de stalen colt band ook brushed is past dat goed denk ik.

Ja de 44 is prima op mijn pols. Heel blij mee. Moet niet groter worden hoor overigens!

8 likes

De hoogglans is standaard op de Superocean II 42. Ik heb toevallig ook de Breitling Colt 44 maar dan in het blauw op staal. Top horloge :sunglasses::+1:

Mocht ik daar voor een vouwsluiting gaan zou ik ook voor de geborstelde gaan, matcht goed met de bezel. De geborstelde vouwsluiting is voor 340 euro te koop bij Eugene van Baal in Nijmegen.

7 likes

Mooi man! Heel tof naast elkaar zo. Yes ik ga voor de brushed ja, vind ik ook. Had achteraf gelijk de vouwsluiting moeten nemen, maar had ook iets beter geadviseerd kunnen worden hoe het horloge mij zat qua sluiting.

Staal vind ik ook heel gaaf. Heb de colt 3,5 maand nu en gekocht met rubber omdat ik het gewoon heel tof vond staan. Met het idee over een jaar of 2 eens een stalen band te kopen. Om nu al te switchen vind ik zonde. Voelt echt als een ander horloge per band. Dus blijf nu nog even bij zwart rubber, maar dan naar vouwsluiting. :+1:

Ik zal de zwarte band met gesp (en extra gaatje) morgen eens op het verkoop gedeelte zetten.

10 likes

Succes, maar gaat zeker lukken met zoā€™n pracht horloge.

1 like

10 likes

Dank je wel!:wink::+1:t2:

Ook.gaaf
Heb ik ook 1 gehad
Super klok

1 like

Ik heb deze als chrono in het wit/grijsā€¦

9 likes

Ik vindt de afwerking van breitling ook.erg goed
Van alle horloges die ik heb weggedaan vondt ik de SOH het mooist
Maar Ja je kunt niet alles houden
Zoek je een nieuwe sub met datum ?