Breitling only topic!

Nee precies dat is het juist! Ik had het liefst alle horloges gehouden maar helaas is dat voor mij in ieder geval financieel niet mogelijk. Op dit moment heb ik de Breitling Superocean Heritage Chrono (van de foto) die ik bijna dagelijks draag, de Breitling Galactic (die nu te koop staat) en de Rolex Datejust Vintage uit mijn eigen geboortejaar.

Ja ik zoek een Submariner met datum, ben alleen nog niet uit welke referentie… jij een idee?

Joh, toeval bestaat… :joy: :rofl:

Succes met de verkoop @Kristijan, zag het (ook) al van verre aankomen natuurlijk. Tja.

1 like

Ik ben zelf niet vd vintage
Vindt het wel.erg mooi om.naar te kijken
Maar ik wil.wel gewoon kunnen zwemmen en douche
Ook wordt ik wel eens wakker midden in de nacht
En dan vindt ik het prettig om.te kunnen zien hoe laat het is
Een sub of gmt vindt ik echt een heel mooi horloge
Gewoon zwart en niet van alle kleuren
Denk ook omdat de prijzen van de hulk en de pepsi zo gek zijn dat de mensen het dan juist willen hebben
Denk niet hoe ze eruit zien maar goed dat zullen de meeste dan toch ontkennen
Voor mij persoonlijk vindt ik het model van een dayjust 36mm gewoon beter passen
Dus nu ligt de sub weer stil
Maar neemt niet weg dat ik de sub niet mooi vindt
Maar als hij nu te lang blijft liggen dan is het Mischien beter als iemand anders er plezier aan heeft

1 like

Ik vind/vind ik is zonder t
Ik vond/vond ik is zonder t

Uitmuntende horlogesmaak dat dan weer wel :grinning:

1 like

As gai oe daar on stoord
Nie leze dan

1 like

Tja we kunnen niet allemaal zo goed zijn dan jij
He

1 like

Crosspost

10 likes

Tja daar zijn ook de.meningen over verdeeld
Mijn Nederlands is ruk.
Maar dat heb ik bij mij voor te stellen ook vriendelijk verteld
Maar na geen school.te hebben gehad
Alleen t/m de 6de klas basisschool
Is het toch redelijk goed gekomen met mij

2 likes

IMG_0067

Schrikmomentje voor een maatje van me…
2e schrikmomentje was dat de blacksteel sluiting bijna 2x zo duur is als staal😲 (570 £, woont in de UK).
Nu op weg naar breitling om te zien of hij nog te maken is😟

Kijk @roland1 deze is gaaf

9 likes

Was @Ronald :grinning:

//img.horlogeforum.nlH//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nl
//img.horlogeforum.nlZ//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlk//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlw//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlj//img.horlogeforum.nlz//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlx//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nl
//img.horlogeforum.nlT//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nl

Jullie weten dat dit het Breitling only topic is?
Rolex geneuzel kan in een ander topic, zeg maar rest van het forum :upside_down_face:

7 likes

Neen mijn waarde vrind , er is maar 1 mooie Transocean (naar mijn mening)

Van bovenstaand model is de crosshair onthoofd door de datum , en over het dag venster nog maar te zwijgen.

Haha ach ja… ik ben net zo groot fan van Breitling als Rolex… draag tenslotte mijn Superocean elke dag… maar duidelijk:-))


Zo zijn we terug OT :grin:

21 likes

Weet het
Alleen breitling

1 like
                 ......BREITLING ONLY.......

Dank

8 likes

Voor proffesioneel gebruik is een wijzer die per seconde verspringt wenselijker.

2 likes