Breitling only topic!

De Aerospace is zo onderschat en ondergewaardeerd. Zelf ook in vergist, in het echt zo veel gaver dan op fotos!
image

14 likes

Ik vond in het begin van mijn daadwerkelijke horloge kooplust het idd een horloge waarvan ik niet begreep waarom.
Waarom mooi? Maar vooral waarom zo duur.?

Tot je hem in real live aanschouwd hebt, jezum wat een prachtig horloge.

1 like

10 likes

Zo eentje staat ook nog hoog op de lijst: witte plaat, bruine bandšŸ‘šŸ»

1 like

De Breitling Aerospace en de Seiko Tuna zijn de enige twee Quartz horloges die gedoogd worden in het ā€˜International Quartz Free Horology Programme by RLC’ Omdat beide toch wel echt serieus cool zijn:sunglasses::+1:

2 likes

Heel erg in dubio of ik voor mijn Colt 44 zwarte dail een nieuwe rubberen Diver Pro 3 met vouwsluiting koop of een stalen bracelet… beide heel mooi. Maakt het beide een totaal verschillend horloge…

Gewoon doenšŸ‘

1 like

GS quartz ook

Crosspost

12 likes

Dikke klatser!

14 likes

Mijn ex! Ik mis hem af en toe nog wel! :persevere:

1 like

Hij is in goeie handen…

2 likes

Hier ook nog een fototje van mijn Colt 44. Nu met nieuwe brushed vouwsluiting en Diver Pro 3 band. Happy!

12 likes

Dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:

1 like

Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388

18 likes

Still going strong, blijvertje (tenzij er ooit een Daytona komt):astonished::blush:

11 likes

Ook wat geld opgedaan, nieuwe Aero Classic met polished vouwsluiting voor mijn Air Wolf Raven. Hopelijk krijgt hij nu wat meer draagtijd :laughing:

13 likes

Fijn weekend! De Old Navi heeft voor het eerst in zijn leven een heerlijke service gehad…:wink:

13 likes

Falling in love again :heart_eyes:

12 likes

Prachtig :heart_eyes:

2 likes