Breitling only topic!

Prachtig :heart_eyes:

2 likes

Waar zijn de fotos van een Aerospace? :grin:
Mijn nieuwe als het goed is morgen in mijn bezitšŸ˜€

1 like

Hahaha, ieder uur ergens op HF een foto van jou met een ā€œwat draag je vandaagā€. Lastig hĆØ Ralph, je enthousiasme onderdrukken? Vanmorgen een Speedy, nu de Coltā€¦ wat wordt het straks? :rofl:

2 likes

Haha heel de week weer geen horloge kunnen dragen ivm werk. In het weekend kunnen we los en we gaan ook los :star_struck:haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

17 likes

Beter zo dennisyzf :wink: ?

12 likes

Ik ben benieuwd, laat de fotoā€™s maar komen :slight_smile:

Het is weekend, mag de SOH lekker mee met baasje op stap :+1:

16 likes

Toch niet alweer verkocht heā€‹:stuck_out_tongue_winking_eye: die hierboven lijkt wel erg op die van jou :grin:

1 like

Ik ben ff gaan kijken boven maar die van mij ligt gelukkig veilig in de doos :sweat_smile:

1 like

Ik mag vandaag officieel, in dit topic, mee praten
En zo trots als een hond met zeven l#llen :grin:

17 likes

Van harte gefeliciteerd! Schitterende Breitling! :sunglasses::+1:

Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388

10 likes

En die is ook gaaaaaf

1 like

ik liep tegen een mooie Aerospace advantage aan en kocht hem als daily tijdens het onderhoud van mijn andere horloge. Toen ik hem postte bleek dat @vinner op zoek was naar een Aerospace.
Omdat hij in perfecte staat was vond ik het zonde hem als daily te dragen en besloot ik hem aan @Vinner te verkopen zodat hij bij een liefhebber terecht zou komen.
In de twee weken daarna die nodig waren om de sinn van vincent te verkopen beviel de Aerospace me eigenlijk veel te goed.
Maar ik had beloofd hem te verkopen dus een man een man een woord een woord.
De week nadat ik het horloge aan vincent verkocht had tegen een super mooie Aerospace EVO aangelopen. Net twee weken terug van breitling service: full set, Nieuwstraat met een jaar breitling garantiešŸ˜€
Genoeg gezegdā€¦ BAM!

image

21 likes

Topper! Iedereen blij zoals je al zei :+1:

3 likes

Eind goed al goed! :sunglasses::+1:

2 likes

Crosswind in de zon

13 likes

Deze danā€¦

12 likes

Blijft mijn meest geliefde horloge.

8 likes