Breitling only topic!

Blijft een geweldig horloge. Misschien maar mijn Colt en Aerospace op een Navitimer inruilen :thinking:

1 like

Is inderdaad een prachtige verschijning zo’n navitimer :heart_eyes:

1 like

Dit topic ook nog eens vervuilen :grin:

12 likes

Dit is wel een hele mooie combi!! Zonder de stalen band is het horloge een stuk meer ingetogen.

Is dit de colt GMT?

Is een avenger 2 gmt.
De metalen band is inderdaad heel ā€˜bling’ staat hem wel maar je moet er voor zijn.
Canvas en rubber vind ik er nog het beste op staan + het rubber van breitling draagt super.

2 likes

Tsja, lastige keuze! Zo’n Navi is erg mooi vind ik (wel de 41 mm versie in dit geval; die 46 mm is niet aan mij besteed al is de Old Navi daar niet in dacht ik).

Maar er is maar ƩƩn ding beter dan een Breitling: 2 Breitlings! Dus bezint eer u begint…:wink:

1 like

Ja precies, voor mij ook 41mm. Dat is ook mijn grootste horloge in mm.

Bedankt voor de tip! :+1:

1 like

Ik snap dat helemaal… heb alleen nog niet de financiĆ«le middelen ervoor… maar een mooie SoH 46mm of een super Avenger is wel wat voor Riessie

1 like

Alleen een navi is niet handig, niet waterdicht etc. Hier wil je (naar mijn mening) een sportiever horloge naast hebben.

1 like

Navitimer blijft wel echt gaaf!

10 likes

Niemand gezien nog ?

https://www.fratellowatches.com/breitling-navitimer-806-1959-reedition-breaking-news-live-pics/

6 likes

Gaaf zeg! Dit verdient wel een eigen topic eigenlijk!:heart_eyes:

Kort een Aerospace gehad en vervolgens aan een vriend overgedragen… maar verdorie… wat een leuk horloge was dat! Sinds vandaag weer terug in de collectie! :tada:

Bedankt @dennisyzf :smile:

12 likes

Wow, prachtig.
Met een column wheel Chrono handwinder en sexy plexy :yum:

8 likes

11 likes

Blijft een mooie sluiting :+1: Zo te zien toch aan het poetsen geweest?

1 like

navitimer blijft mooi

14 likes

Nope niet aan het poetsen geweest. Gewoon goede licht inval. Krasjes zijn ook minimaal :yum:

1 like