Breitling only topic!

Nou doe ik hem zelf nog een keer, anders blijft dit topic zo leeg als de flessen wijn van Bonnie St Claire.

12 likes

Blijft een geweldig horloge. Misschien maar mijn Colt en Aerospace op een Navitimer inruilen :thinking:

1 like

Is inderdaad een prachtige verschijning zo’n navitimer :heart_eyes:

1 like

Dit topic ook nog eens vervuilen :grin:

12 likes

Dit is wel een hele mooie combi!! Zonder de stalen band is het horloge een stuk meer ingetogen.

Is dit de colt GMT?

Is een avenger 2 gmt.
De metalen band is inderdaad heel ‘bling’ staat hem wel maar je moet er voor zijn.
Canvas en rubber vind ik er nog het beste op staan + het rubber van breitling draagt super.

2 likes

Tsja, lastige keuze! Zo’n Navi is erg mooi vind ik (wel de 41 mm versie in dit geval; die 46 mm is niet aan mij besteed al is de Old Navi daar niet in dacht ik).

Maar er is maar één ding beter dan een Breitling: 2 Breitlings! Dus bezint eer u begint…:wink:

1 like

Ja precies, voor mij ook 41mm. Dat is ook mijn grootste horloge in mm.

Bedankt voor de tip! :+1:

1 like

Ik snap dat helemaal… heb alleen nog niet de financiële middelen ervoor… maar een mooie SoH 46mm of een super Avenger is wel wat voor Riessie

1 like

Alleen een navi is niet handig, niet waterdicht etc. Hier wil je (naar mijn mening) een sportiever horloge naast hebben.

1 like

Navitimer blijft wel echt gaaf!

10 likes

Niemand gezien nog ?

https://www.fratellowatches.com/breitling-navitimer-806-1959-reedition-breaking-news-live-pics/

6 likes

Gaaf zeg! Dit verdient wel een eigen topic eigenlijk!:heart_eyes:

Kort een Aerospace gehad en vervolgens aan een vriend overgedragen… maar verdorie… wat een leuk horloge was dat! Sinds vandaag weer terug in de collectie! :tada:

Bedankt @dennisyzf :smile:

12 likes

Wow, prachtig.
Met een column wheel Chrono handwinder en sexy plexy :yum:

8 likes

11 likes

Blijft een mooie sluiting :+1: Zo te zien toch aan het poetsen geweest?

1 like

navitimer blijft mooi

14 likes