Breitling only topic!

Even pauze voor de Breitling Brothers…:wink:

17 likes

Sinds vandaag om de pols
Een dikke bandit :sunglasses:

13 likes

Goedenavond,

Ik weet niet of ik hier goed post, ben nieuw hier namelijk. Heb sinds 2 jaar een Super Avenger 2 met blauwe wijzerplaatz (zal er morgen eens een foto van posten als jullie dat leuk vinden)

Zit echter met een ‘probleempje’: de metalen band piept ineens als ik mijn pols schud. Nader onderzoek leert dat het de eerste middenschakel na de aanzet is. Iemand een idee hoe dit kan komen/op te lossen is?

Vind het namelijk erg goedkoop klinken en is voor mij reden snel de rubberen pro diver band met gespsluiting er weer op te leggen.

Zit erover te denken om komende week even bij Eugene van Baal langs te rijden om ernaar te laten kijken.

Groet,
Dennis

3 likes

Ik denk dat even langs rijden bij de AD je probleem snel op lost. :slight_smile:

Pfff wwat is het toch een heerlijk horloge

12 likes

AD? Sorry ben nieuw hier dus snap de afkortingen nog niet🙈

1 like

Authorized Dealer, de Breitling dealer

2 likes

Ah helder, thanks! Zal dat inderdaad eens doen, want stoor me er nu al gruwelijk aan en heb het pas gisteren ontdekt😂

En een plaatje bij het praatje, hij is nu bijna 2 :slight_smile:

12 likes

6 likes

Dat betekent Albert Heijn :wink::+1:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Groetjes van z’n broer!

11 likes

En ook van deze broer

11 likes

Fijne maandag👍🏻

14 likes

Twijfel al een tijdje of mijn droomklok nu een 48mm Navitimer is, of een Rolex Submariner ‘Hulk’.

Heb van ‘t weekend een beetje zitten googelen, klopt het dat die Navitimer alleen spatwaterdicht is?

Volgens mij zijn alle Navitimers waterdicht tot 30 mtr.

Klopt, 3 bar zijn ze. Betekent volgens deze site dat je er niet mee kunt zwemmen: https://www.horloge.nl/waterdichtheid/

Wel een vereiste voor mij. Nu ik erover nadenk is een Navitimer op leer sowieso niet zo’n goed idee🙈

Met een Navitimer moet je al oppassen in een regenbui.

1 like