Breitling only topic!

Blijft een leuk model, de colt.
Op rubber met vouwsluiting doet-ie het ook heel goed.

1 like

De IWC heeft het maar een maand volgehouden… Nothing beats a Breitling!!

24 likes

Cool!

1 like

16 likes

Niet een heel populair merk lijkt het hier op het forum. Desondanks erg blij met mijn Aerospace E65062, een heerlijk horloge! Titanium en maar 9mm hoog zodat het goed past onder je manchet. De metalen band (ook titanium) kan ik niet aan wennen, metalen banden blijven voor mij een NO-GO area, maar een Nato kan prima.

https://www.instagram.com/p/BWwzS6PBfOH/?taken-by=ssajet

8 likes

14 likes

16 likes

11 likes

15 likes

12 likes

Mooi hoor​:+1:foto niet van vandaag maar wel om de pols. Momenteel. :sunglasses:

12 likes

Ik doe lekker mee

11 likes

Dat snap Ik! Mooie klok!

1 like

Na lang wikken en wegen, de Breitling op leder.

21 likes

Mooi exemplaar! Maar met dit weer is rubber ideaal! Om een horloge wel te verstaan :wink:

Ik weet het. Alleen mijn rubberen band (die helaas niet subtiel naar de merknaam verwijst) is niet echt passend zodra je uit eten gaat :wink:

1 like

De mijne ook maar eens in dit topic plaatsen. Ondertussen alweer 2,5 week in bezit en om de pols.

14 likes

Fraai! Ook maar eens op zoek naar…

He hier is het only Breitling topic… mijn merk helemaal.

Dus, hallo allemaal.

6 likes

Post hier zo juist foto van mijn trouw horloge.
Ik kom deze uitvoering niet echt tegen als ik wat rond kijk, des te leuker een uniek vintage exemplaar.
Iemand wat meer info over het type? De verkoper (paul v zeeland) heeft ij heel enthousiast het 1en het ander verteld, maar in alle opwinding is niet alles bij gebleven.

Verder,tips en tricks voor mkjn klokje?

Het was wel het type waarna we heel lang hebben gezocht, uit eindelijk dit pracht exemplaar gevonden en gekocht.
Alles erbij, van boekjes tot bakalieten box tot aan een full service beurt.
Alleen de staal/gouden band er niet bij aangeschaft. Vind ik niet mooi voor mijzelf.

Betere foto,s volgen nog wel. De tel foto is een beetje bagger