Breitling only topic!

Ik óók! Keep em coming. :+1:

2 likes

Verdorie.
Ik wil deze naast mijn speedy!

2 likes

Jij en @ElChueco maken grote verkoopfouten…:wink:
Maar wie weet dat hij steeds wel blijft rouleren!

1 like

Haha dat valt wel mee. De kunst zit hem ook in het zoeken hè.

Zwerven er genoeg van rond, maar met blauwe wijzerplaat is de a17380 een van de leukste horloges die ik heb gehad.

Wat jij @ElChueco?

3 likes

Helemaal eens, dat blauw is fantastisch.

Een witte op bruin leer voor erbij in de zomer lijkt me ook wel super.

1 like

Eens.
Zoek dagelijks op chrono. :grin::grimacing:

2 likes

In dat geval moet je wel slagen. Staan er zat op.

1 like


Nog steeds verliefd op deze…maar een Breitling met blauwe plaat en professional II band zou ik ook wel willen

8 likes

Voor mij is dit de ideale Breitling, groot genoeg maar niet te, dun en voldoende glimmend, en met Super Quartz een ideaal tweede horloge. Grab and go in optima forma.

15 likes

Zijn mij te duur. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heerlijk horloge :+1:

17 likes

Plaatjes zijn altijd leuk :grin:

16 likes

Het moest er eens van komen … :sunglasses:

19 likes

Is hier al iemand in het bezit van een nieuwe 42 mm Superocean (A17366021B1A1). Helaas mag ik geen plaatjes meet delen :disappointed_relieved:

Ik wil deze tzt (lees zodra 't potje gevuld is) aanschaffen en ben alvast benieuwd naar ‘echte’ foto’s en wristshots.

Dit wordt mijn eerste Breitling (uiteindelijk wil je toch een B…:sweat_smile: ). Wellicht heeft iemand een tip waar deze t.z.t. het beste is aan te schaffen binnen een straal van 500 km van Groningen…

1 like

Even klikken voor een aantal foto’s: klik en klik.

Ik heb de volgende zoektermen op Google gebruikt: “Breitling SuperOcean 2019” en “Breitling SuperOcean Baselworld”. De resultaten daarvan leveren meer op dan wanneer jij zoekt op specifieke modellen.

Eugene van Baal (Nijmegen) heeft verschillende modellen op voorraad.

1 like

Dank u!

Ik ga inderdaad nog even verder plaatjes zoeken en checken… :drooling_face:

Voor wat betreft de aankoop; ik ken ‘van Baal’, een fijne zaak. Ik heb hier een maandje geleden m’n Aquis aangeschaft… De Breitling wil ik ‘grijs’ proberen te verkrijgen.

1 like

Hier is al een mooie review Op ‘a blog to watch’

1 like

Ik zou nu het nog kan voor de “oude” gaan. Ziet er veel stoerder uit. De nieuwe versie doet me te veel aan Longines denken met die grote cijfers. Deze is een klassieker in wording.

10 likes

Ach ja, je hebt een punt. Gelukkig kan ik er nog even over nadenken…
Heeft deze ook zo’n ‘rubberen’ bezel? Hoe bevalt dat?

rubberen bezel idd. Hoe het bevalt? Tja keramisch glimt wat meer. dit contrasteert wel mooi met de gepolijste kast en band.

1 like