Breitling only topic!

Het ligt erop :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Van deze blijf ik genieten

11 likes

Als je zo’n gevoel krijgt bij een sub, dan snap ik niet waarom je je hier druk om maakt:

En trouwens, hoeveel mensen ken je nou daadwerkelijk die een Sub dragen?

Juist…

1 like

Ik kan iets mooi vinden maar als (in mijn omgeving) iedereen met een wat duurder horloge loopt en het is de sub, mij dit wat minder aanspreekt.
De ƩƩn vind dit wel een issue, de ander niet, mogelijk toch?

Ik vind de Sub te klein… dan maar een Deep Sea

1 like

Ik heb de SOHII in blauw nu 1,5 jaar in bezit. Ook ik heb wel eens getwijfelt of een Sub niet een betere keus, met name omdat ik bij afspraken met klanten buiten in de zon hij wel erg opvalt wat voor mij niet perse nodig is. Heb ook regelmatig de SOH met een Sub van @royke74 kunnen wisselen voor een avondje.

Mijn conclusie: de Sub is een prachtig horloge, maar dan wel naast de SOH. Die gaat gewoon nooit meer weg. Dan maar wat doorsparen of een kleinere verzameling.

Uiteraard is dit alles heel persoonlijk en is dit mijn gevoel. Alleen jij kan de beste keuze voor jou maken.

Hier broederlijk naast elkaar:

Hier even in de schijnwerpers:

14 likes

Dank voor je overzichtelijke reactie!!
Hier kan ik zeker wat mee! Zeker de foto’s naast elkaar op de pols!

De sub komt er zeker, maar alles duid erop dat deze er naast komt.

2 likes

:smiley::+1:

21 likes

BIJNA en mijn 2de Breitling is in bezit.
Ergens volgende week is de planning om hem om de pols te slingeren.

Gaat mijn werk horloge worden.
Dikke beater vind ik, ik hou ervan.

13 likes

Dat is een goede keuze … super zo naast elkaar. Zou de SOH wel willen, maar die verrekte @MotoSkooly wil er niet voor een mini prijsje vanaf :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

13 likes

Iedereen wil wel een blauwe SOHII voor handgeld. Maar misschien heeft @Boetje nog wel een Breitling voor je in de ramsj :wink:

2 likes

Nee, Boetje houdt ze dit keer :smiley:

3 likes

Verstandigekeuze

4 likes

Rockin’ the NA…

Prachtige plaat, moeilijk om de slate-kleur (leisteen-grijs) erop te krijgen…

12 likes

De nieuwe Superocean II is er ook zonder Ironman tekst. In heel veel varianten :sunglasses::+1:

1 like

Klassieker in wording.

11 likes

Mooie Colt! Is die blauw of is dat de AR coating?

crisis gaat binnenkort ook toetreden tot dit mooie gezelschap. Ik ga binnenkort wat verschillende SO’s passen… :grin:.

Iemand nog tips? Waar op te letten en over de ruimte in de mogelijke onderhandelingen… :thinking:

1 like

Ook een tijd met de gedachte gespeeld voor de skyracer als werk beater aan te schaffen… Mss ooit als ik ze ergens -1000€ vind :blush: