Ik kan het niet begrijpen; Daytona prijzen zijn geëxplodeerd, Speedmasters zijn al een hele tijd enorm populair en Navitimers lijken nauwelijks te verkopen tenzij je ze voor een appel en een ei weggeeft. Ik was vorige week bij een bekende juwelier in Maastricht, die doen nog geen bod meer op Breitling. Op marktplaats zie ik dezelfde Navitimers keer op keer aangeboden worden. En eigen verkoop ervaringen met Navitimers leert ook dat het heel moeilijk is om überhaupt te verkopen.
Wat is er toch aan de hand?
Gr. Roel
9 likes
Ik had hem graag willen kopen van je als hij een stalen bezel had
Vinner
29 juli 2019 om 11:04
3520
Geen idee maar mijn volgende aankoop wordt een Navitimer. Sparen duurt wat langer gezien de prijzen die er voor worden gevraagd. 3,5k is normaal schijnbaarā¦weet nog niet of dat ook terecht is. Gelukkig is de spaarpot nog niet vol genoeg dus ik kan mij nog inlezen.
Overigens zie ik van 46mm modellen. Die zijn niet zo courant. Vaak ook geen service verleden bij oude beestjes.
Overigens vind ik die van jou ook mooi
Allemaal toch ook geen super groot probleem met Breitlngs gebruik van standaard uurwerken.
Vinner
29 juli 2019 om 11:05
3522
Nee mee eens maar dat moet de prijs er ook wel naar zijn om een beurt in te calculeren.
gekke markt en dus niet te begrijpen.
Voor mij is de (onderstaand) navitimer het ultieme horloge.
Vind de nieuwprijs alleen echt te hoog, zoveel ga ik niet spenderen aan een horloge.
8 likes
Snap er ook niets van, maar ik hou hem toch lekker voorlopig⦠Stuk meer speelsheid dan een Speedy.
12 likes
De yachtmaster is eruit, lang leve de navitimer!
15 likes
Wat een prachtige Breitling
1 like
Mocht je een passende pilot zoeken, ik heb er 1 over. Voor iemand van hier een stuk voordeliger dan op marktplaats
Gr. Roel
7 likes
Spunz1
29 juli 2019 om 17:59
3531
Ik bezit nu een superocean heritage 2 blauw en overweeg deze weg te doen voor een sub.
Doen of niet?
Punt is dat ik wel een x rolex wil dragen, echter loopt iedereen met een sub. Daarnaast vind ik de band van de sub niet mooi, alleen op jubilee.
Keuzes keuzes, de heritage 2 zie je veel minder vaak
1 like
Niet doen dus.
Al voor je hem hebt heb je teveel negatieve puntjes.
Daarbuiten, ik zou de soh echt niet voor weg doen.
Prachtig horloge.
Wil er ook wel eentje eigenlijk denk ik soms.
Soh houden en een sub ernaast kopen.
Ding verkoop je zo weer zonder voelbaar verlies.
1 like
Boetje
29 juli 2019 om 18:07
3533
Ik heb 3 SOHās gehad waaronder de SOH2 en ik vond hem geweldig maar beter als de Sub, als het op duikerts aankomt, gaat het voor mij niet worden.
1 like
Spunz1
29 juli 2019 om 18:13
3534
Dank voor je reactie!
Ernaast kopen is inderdaad ook een optie.
Dan kan ik nog even sparen ook.
Hmm even met de vrouw praten
Spunz1
29 juli 2019 om 18:14
3535
Jij hebt ook een sub toch?
Heb je de soh2 ook nog?
De soh is wat eigentijdser maar de sub is erg gaaf. Iedere x als ik een foto zie denk ik, wow!
De pepsi trekt ook mijn aandacht.
Boetje
29 juli 2019 om 18:19
3536
Klopt.
Spunz1:
Heb je de soh2 ook nog?
Nee, die is geslachtofferd voor iets anders. Maar wat een fantastisch horloge als ik de foto weer zie.
5 likes
Spunz1
29 juli 2019 om 18:22
3537
Gaaf man! Mooie vergelijking zo! Tnx!
Ik vind de kastvorm mooi bij een sub en dan met name vanaf de zijkant, de bezel opliggend!
Klopt het dat de kroon bij de sub is gestempeld ipv een los opliggend logo?
Ik dwaal alleen wel af in het Breitling topic!
Sorry, ik ga hierna verder in t rolex topic