Breitling only topic!

Colt 42 of 44?

41mm.
42 mm bestaat die?
:grin:

1 like

Ik bedoel 41mm excuus haha. Mijn Superocean II is 42mm en mij Colt is 44mm. Vandaar de verwarring.

Ik denk als mijn Colt 41mm was geweest ipv 44 dan had ik hem wellicht niet weg gedaan. Het enige nadeel in mijn optiek van de 41mm is de hoogglans stalen band.

1 like

12 likes

Dat vond ik ook maar heb inmiddels de glimband van de Navitimer aangeschaft omdat ik het geglim achteraf toch wel erg tof vond.

:grin:

12 likes

Ja hoor, glimmen is goed! Vind ik tenminste…

Als ik nu zeker zou weten dat mij Navitimer een blijver zou zijn, zou ik ook een stalen glimmerd erbij willen hebben. Maar zo ver is het nog niet na drie dagen… :wink:

3 likes

Het zou ook zomaar kunnen dat juist die band er voor zorgt dat het een blijver wordt.

Heerlijk :grin:

14 likes

Prachtig, weet eerlijk gezegd niet eens of hij er ook is voor een 41mm Navitimer. Ik ga eens wat navraag doen…!

1 like

Het zou ook zomaar kunnen dat juist die band er voor zorgt dat het een blijver wordt.

Inderdaad. Als je er een band mee hebt dan doe je hem niet zo snel meer weg.

4 likes

9 likes

Even een ander vraagje nl.; ik draag mijn horloges alleen in het weekend en gebruik geen watch winder. Dit betekend dat je per jaar toch al snel 52x de kroon gebruikt. Is dit schadelijk?

1 like

Nee hoor.
Zal met de jaren wellicht een keer moeten worden vervanger, of wat sneller dan dat je het niet zo vaak doet.

Maar boeiend. Die extra 100 euro zal dan ook wel meevallen.

1 like

Paar keer kroon gebruiken versus full time het uurwerk en alle mechanische onderdelen laten lopen zal wel loslopen.

Blue AR :heart_eyes:

12 likes

Inderdaad top!
:slightly_smiling_face::+1:

11 likes

Deze 18k Rose gouden navitimer net gepast.

Jantje Nico wat een schoonheid.
Poe… zo mooi.
Ai, nee niet doen… foei ikke.
Zat al in mijn hoofd ergens, nu knaagt het.
Maar man man wat een geld voor een horloge, kan echt niet… of toch wel?. Grrrrrrr

Sorry, ben aan het raaskallen .
Krijg je als je verliefd ben

12 likes

Kostie dan?

Mooi, maar die verdient wel een alligatorband.:slightly_smiling_face:

2 likes

19000

That is a f@&k load of money my friend :grimacing:

1 like