Breitling only topic!

Ok, dat is wel serieus veel geld!
Zeker als hij gaat zakken in waarde

Of lekker fout met gouden band… :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Ja, dat is top maar meer dan 20K voor een band vind ik best veel. :grin:

20k voor enkel een 18k bracelet?

Yep!!!

:slightly_smiling_face:

4 likes

Wtf… 26K voor een bracelet :hugs:

1 like

Holy freaking guacamole! :scream:

1 like

Mirjam van Dam wat een prijs (maar wat is ie mooi)

Ik heb ook zo’n vermoeden dat het niet echt een waardevaste investering is :sweat_smile:

2 likes

Dat vind ik echt totaal onbelangrijk .

Waar het mij om gaat.
Het gaat over mijn grens wat ik voor een horloge wil betalen.
Ja dit is voor mij het mooiste horloge dat er is, nu ik hem gepast heb is deze liefde enorm versterkt.

Of ik de centen nu wel of niet missen kan, ik ga dit bedrag niet uitgeven aan een horloge . Past gewoon niet in mijn hoofd. Helaas wint het verstand deze wedstrijd nog steeds van mijn gevoel… the battle continues .

Maar Ow Ow Ow wat mooi.

6 likes

De Old Navitimer vandaag😊

17 likes

Mijn vriendin is zich aan het oriënteren op een breitliing. In eerste instantie de nieuwe navitimer automatic maar ze kijkt ook naar de chronograph nu. Ik ben helemaal niet thuis in het merk dus ben me een beetje aan het inlezen.

Los van de diameter zag ik dat de chronograph in twee layouts komt, met de chronograph dails links en de dails onder. Kan iemand mij uitleggen wat hier het verschil tussen is? Type uurwerk? Nog iets anders waar ik op moet letten?

1 like

Grofweg kan je bij de nieuwe Chrono Navitimers onderscheid maken tussen de versies met Manufactuur uurwerk (B01 en varianten, met contrastkleuren in de subdials) en de ETA/VJ7750 ingekochte uurwerken (zelfde kleur subdials). De prijzen van de Manufactuur zijn flink wat hoger. Ik vind beide varianten mooi. De non-chono’s zijn ook mooi al zullen puristen een Navitimer altijd met Chrono uurwerk willen zien.

Er staat nu een 41mm in het blauwe draadje van 1 week oud, wellicht is dat een optie. Dat lijkt wel goed draagbaar ook voor een vrouwenpols.

Succes!

2 likes

Dank je wel! Dat helpt enorm!

en wat is het verschil tussen de subdails links (6-9-12) georiënteerd op de wijzerplaat en onder (3-6-9) georiënteerd?

Ja vind de non chrono verrassend en verfrissend. Maar moet me echt beetje verdiepen in het merk en wat meer ook passen en proberen.

1 like

Links is een ingekocht uurwerk en onder is een door Breitling ontwikkeld uurwerk.

4 likes

ahhh thanks! dat bedoelde @MotoSkooly ook dan denk ik :see_no_evil: Maar thanks nog even expliciet antwoord. Leiuk! :slight_smile:

3 likes

Nieuw op Chrono24 voor 12…

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

18 likes

Grail-material!! :heart_eyes:

2 likes

Mooi deze, welk modelnr is dit?

1 like